Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.12.2014 10:20 - Защо блог.бг. така се сдуха?
Автор: joysii Категория: Лични дневници   
Прочетен: 16616 Коментари: 34 Гласове:
3

Последна промяна: 05.12.2014 10:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  От известно време в блог.бг е пълна скука. На този сайт определено му липсват диалозите, споровете, разправиите, откровените коментари, щуротиите. Присъствието на всички ни тук е едно заспало, лежерно и неангажирано. Няма тръпка, няма адреналин, няма напрежение, няма стрес, няма емоция.
   Наложиха се твърде много наказания, забрани и ограничения. Това превърна сайта ни в  ужасно скучно място, което, за съжаление , интересните личности бързо  напускат.
  Останахме няколко готини, които постепенно затъваме в местната посредственост и безразличие.
   Тъжно...


image
  



Гласувай:
8



1. helenka - Радке, откак ти видяхме грозните ...
05.12.2014 10:31
Радке, откак ти видяхме грозните снимки на фейса всички повръщаме.
цитирай
2. joysii - Радке, откак ти видяхме грозните ...
05.12.2014 10:44
helenka написа:
Радке, откак ти видяхме грозните снимки на фейса всички повръщаме.

...............
Хеленкеее, здрасти и на теб.
Не зная коя е Радка.
Чии снимки си видяла също не ми е известно. Но...повръщай, па после ела в тъповатия сайт и си поприказвай с някого.
Има ли с кого?
цитирай
3. freeoldmen - Сдуха се от безобразната политика на управляващите го...
05.12.2014 10:52
Ето, прочетох постинга ти, връщам се след десет минути да коментирам,
и не мога да го открия, затрупан под публикации на поредния
модераторски клонинг.
Но най-голямо отвращение предизвиква селектираното запушване на
устите на всеки, несъгласни с гледната точка на двама-трима
приближени на блога идиоти...
цитирай
4. apostapostoloff - Сдуха се, защото Гина ни заеба.
05.12.2014 11:14
Тя беше духовен наставник на всинца ни, но сега осиротяхме. Загубихме пътеводната си звезда. Главен виновник за бедствието, което ни сполетя, си ти! Не те ли е срам? Ама къде се намираш ти, та ще противоречиш на Гинчето?
цитирай
5. joysii - Ето, прочетох постинга ти, връщам ...
05.12.2014 11:36
freeoldmen написа:
Ето, прочетох постинга ти, връщам се след десет минути да коментирам,
и не мога да го открия, затрупан под публикации на поредния
модераторски клонинг.
Но най-голямо отвращение предизвиква селектираното запушване на
устите на всеки, несъгласни с гледната точка на двама-трима
приближени на блога идиоти...

.................
Да, Фри, точно това имам предвид. И тук шуробаджанащината съсипа нещата.
Няма логика да се налагат такива ограничения на възрастни хора-това не може да се пише, онова не е допустимо, трето уронвало авторитета на някоя местна пача-пУетеса или ошантавял драскач...Всичко това гони хората с акъл и сайтът се превръща в едно блато със застояла вода и блаженстващи в него гадини.
цитирай
6. joysii - Тя беше духовен наставник на всинца ...
05.12.2014 11:39
apostapostoloff написа:
Тя беше духовен наставник на всинца ни, но сега осиротяхме. Загубихме пътеводната си звезда. Главен виновник за бедствието, което ни сполетя, си ти! Не те ли е срам? Ама къде се намираш ти, та ще противоречиш на Гинчето?

..............
Честно казано, Гина ми липсва. Тя беше истинска простакеса , а аз умирам да си бъбря с такива и да им натривам носовете. Ама тя панически избяга. Уплаши се. Много жалко, наистина.
Поздрави, Толи!
цитирай
7. injir - Джойси, пак искаш да се заяждаш. :)
05.12.2014 12:04
Джойси, пак искаш да се заяждаш. :)
цитирай
8. lado - Честно казано, Гина ми липсва. Тя беше истинска простакеса , а аз умирам да си бъбря с такива
05.12.2014 12:15
Джосо, когато некой спори с идиот , отстрани не мое се напрай разлика кой е оригиналния...Затва умните избегаха - щото се опитваше да спориш с тех. Гина не я знам коя е и баш ме брига. И още нещо - като ги нема стойностните, нема кой да те забележи, щот няма къде да си постваш тъпашките коментари. А затъваш, именно защото мъждукаше с отразената от тях светлина. Що дирш тука, като е блато? Ама на свинята й харесва...Затва умните не са борат със свинките, шото ше се оцапат
цитирай
9. lado - Апропо,
05.12.2014 12:18
Ако се вържеш да ми отговаряш, ше е монолог
цитирай
10. анонимен - А, Джой, не бех казал, че е много с...
05.12.2014 12:50
А, Джой, не бех казал, че е много скучно, поне покрай мен.
цитирай
11. joysii - Джосо, когато некой спори с идиот, ...
05.12.2014 18:06
lado написа:
Джосо, когато некой спори с идиот , отстрани не мое се напрай разлика кой е оригиналния...Затва умните избегаха - щото се опитваше да спориш с тех. Гина не я знам коя е и баш ме брига. И още нещо - като ги нема стойностните, нема кой да те забележи, щот няма къде да си постваш тъпашките коментари. А затъваш, именно защото мъждукаше с отразената от тях светлина. Що дирш тука, като е блато? Ама на свинята й харесва...Затва умните не са борат със свинките, шото ше се оцапат

==========
9. lado - Апропо,
12:18
Ако се вържеш да ми отговаряш, ше е монолог
=====================
Здрасти и на теб.
Дотук монологът е само твой.
Глупачката Гина е axlaxl.
Къде и как ще се вържа си е моя работа. А ти не искаш да говориш с мен защото си надуто празноглаво копеле и те е страх да размениш и две изречения с мен.
Приятна вечер Ладо,ле.:)
цитирай
12. joysii - А, Джой, не бех казал, че е много с...
05.12.2014 18:08
kushel написа:
А, Джой, не бех казал, че е много скучно, поне покрай мен.

Куш, приятелю, като го удариш на политика и червено, на мен ми става скучно при теб.
Но ти си знаеш, не ми обръщай внимание.
Поздрави! :):):)
цитирай
13. joysii - Джойси, пак искаш да се заяждаш. :). ...
05.12.2014 18:10
injir написа:
Джойси, пак искаш да се заяждаш. :)

.....
Не непременно да се заяждам,Инджи. Иска ми се да има повече свобода на словото в този сайт. Ограниченията го унищожават.
Поздрави за теб.
цитирай
14. apostapostoloff - Кухел е една от червените бабички
05.12.2014 18:26
на блогбегето. Успоредно с това той е в екипа на "Комиците" (пак на блогбегето).
цитирай
15. анонимен - Апостолофф, по тая логика ти трябва ...
05.12.2014 18:49
Апостолофф, по тая логика ти трябва да си жъртосин потурко.
цитирай
16. анонимен - Ковроооооооо!
05.12.2014 18:58
Ковроооооооо!
цитирай
17. joysii - Ковроооооооо! Анонимната, п...
05.12.2014 19:23
анонимен написа:
Ковроооооооо!

Анонимната, приятно ми е. Аз съм Джойси.
цитирай
18. joysii - Толи и Куш, що си бодете очите, бе?
05.12.2014 19:24
Толи и Куш, що си бодете очите,бе?
цитирай
19. christof - Иска ми се да има повече свобода на ...
05.12.2014 19:35
joysii написа:
Иска ми се да има повече свобода на словото в този сайт. Ограниченията го унищожават.

Така е. Ограниченията в свободата на словото са кофти работа. Ето например, онзи ден наредих яко тъмночервения тъпанар Кушел и веднага ми свалиха постинга от Първа (не че беше кой знае каква загуба, де). А днес бандата на кратунковците цял ден виси най-отпред с оплюващ постинг за мен. Излиза, че не само няма свобода на словото, ами има и двоен аршин. Това не е справедливо. :-)))))
цитирай
20. анонимен - Ти си Радка, шуменската патка.
05.12.2014 20:20
joysii написа:
анонимен написа:
Ковроооооооо!

Анонимната, приятно ми е. Аз съм Джойси.

цитирай
21. анонимен - Справедливо е, защото си бабоебец.
05.12.2014 20:21
christof написа:
А днес бандата на кратунковците цял ден виси най-отпред с оплюващ постинг за мен. Излиза, че не само няма свобода на словото, ами има и двоен аршин. Това не е справедливо. :-)))))

цитирай
22. анонимен - http://bleckram.blog.bg/drugi/2014/12/05/koia-e-helenka.1320065
05.12.2014 20:46
helenka написа:
Радке, откак ти видяхме грозните снимки на фейса всички повръщаме.

цитирай
23. gosho568 - Поздрави, Джойси!
05.12.2014 21:19
Пак ще дойдат весели времена... ;)))
цитирай
24. kasnaprolet9999 - И ти от скука почна да наливаш вода в ...
05.12.2014 21:31
И ти от скука почна да наливаш вода в мелницата на лидис. Публикувала е някакви съобщения, които никога не бих могла да напиша. При никакви обстоятелства аз не мога да се държа така с който и да е човек. Това не е моя стил и моя речник. Някой я бъзика много яко и тя се хваща, дали пък не си ти? Погребах днес мама, не съм на себе си и последното нещо което бих направила е да комуникирам по този начин с лидис. Някой я обработва яко за да има скандали, може и да е модератор, който влиза с нашите никове при нея-имам предвид и уондер. Тя също не би могла да пише такива низости, стои над такива неща. Ти не си глупава и вероятно си наясно с това. Вместо да й обясниш на лидис това, за нейно добро е, да не се ядосва за неща, които не са се случили, ти подклаждаш нейната лошотия, пък й се пишеш приятелка. Това е двуличие и не мога да те уважавам за такова поведение.
цитирай
25. joysii - 20. анонимен - Ти си Радка, шуменската патка.
05.12.2014 21:32
анонимен написа:
joysii написа:
анонимен написа:
Ковроооооооо!

Анонимната, приятно ми е. Аз съм Джойси.


..............................
Уондър, ще си оплюеш брадата от бяс,бе!


цитирай
26. joysii - И ти от скука почна да наливаш вода в ...
05.12.2014 22:29
kasnaprolet9999 написа:
И ти от скука почна да наливаш вода в мелницата на лидис. Публикувала е някакви съобщения, които никога не бих могла да напиша. При никакви обстоятелства аз не мога да се държа така с който и да е човек. Това не е моя стил и моя речник. Някой я бъзика много яко и тя се хваща, дали пък не си ти? Погребах днес мама, не съм на себе си и последното нещо което бих направила е да комуникирам по този начин с лидис. Някой я обработва яко за да има скандали, може и да е модератор, който влиза с нашите никове при нея-имам предвид и уондер. Тя също не би могла да пише такива низости, стои над такива неща. Ти не си глупава и вероятно си наясно с това. Вместо да й обясниш на лидис това, за нейно добро е, да не се ядосва за неща, които не са се случили, ти подклаждаш нейната лошотия, пък й се пишеш приятелка. Това е двуличие и не мога да те уважавам за такова поведение.

...........
Чакай малко,бе Пролет, с Лидис съм си говорила много и никога досега не съм имала повод да я нарека луда или шантава.
Съвсем по друг начин стоят нещата с Уондър, например. Когато споделих,че не намирам писанията й за качествена поезия ,изведнъж станах недоебана, глупачка и незнамсикаква.
Лидис ми е симпатична, но ние не се познаваме на живо за да кажа,че сме приятелки. Аз не мога да я съветвам кога как да постъпва в блог.бг.
Тук е сървайвър. Всеки сам намира начин да оцелее.
.............
Извинявай,че говорим с теб за всичко това точно сега. Моментът не е особено подходящ, разбирам.
Но...може пък да ти помогна малко да се поразсееш от налегналата те мъка.
Поздрави.
цитирай
27. joysii - Пак ще дойдат весели времена. . . ...
05.12.2014 22:32
gosho568 написа:
Пак ще дойдат весели времена... ;)))

.............
Надявам се. Когато по-интелигентните хора в сайта му обърнат малко внимание. Когато придобият смелост да казват открито мнението си. И дано никой не ги наказва, че много жалко.
цитирай
28. joysii - А днес бандата на кратунковците цял ...
05.12.2014 22:34
анонимен написа:
christof написа:
А днес бандата на кратунковците цял ден виси най-отпред с оплюващ постинг за мен. Излиза, че не само няма свобода на словото, ами има и двоен аршин. Това не е справедливо. :-)))))


.....................
Дааа, против всички наказания и ограничения на словото съм!
цитирай
29. kasnaprolet9999 - Не се прави на дръж ми шапката и не ...
05.12.2014 23:19
Не се прави на дръж ми шапката и не измествай темата към отношенията ти с Уондер, за които не мога да ви бъда съдник. Във вчерашния постинг на лидис, който бе от друг нейн ник, бяха публикувани тези гнусни съобщения от мое име. Ти я подкрепи със твой коментар и така наля масло в огъня. От такива сървайвари като теб ми е дошло до гуша. С мойте постинги се опитвам да бъда полезна на хората, а не да ги разболявам. Ти много добре го знаеш, защо поне не изрази съмнение, че това не е възможно да бъде написано от мен. Вместо това се изгаври със списанието и хората, които са го създали и спонсорирали. Няма как да те харесвам!!!
цитирай
30. joysii - Не се прави на дръж ми шапката и не ...
06.12.2014 10:40
kasnaprolet9999 написа:
Не се прави на дръж ми шапката и не измествай темата към отношенията ти с Уондер, за които не мога да ви бъда съдник. Във вчерашния постинг на лидис, който бе от друг нейн ник, бяха публикувани тези гнусни съобщения от мое име. Ти я подкрепи със твой коментар и така наля масло в огъня. От такива сървайвари като теб ми е дошло до гуша. С мойте постинги се опитвам да бъда полезна на хората, а не да ги разболявам. Ти много добре го знаеш, защо поне не изрази съмнение, че това не е възможно да бъде написано от мен. Вместо това се изгаври със списанието и хората, които са го създали и спонсорирали. Няма как да те харесвам!!!

=====
Пролет, не мога да изразявам никакви съмнения, по повод на това кой какво е писал, защото уважавам мнението на всеки, независимо кога и как го е написал.Виждам те цитирана, коментирам.Това е.
Със списанието се изгаври Уондър, ползвайки го за възможност да популяризира тъпите си стихове, глупостите на Спароток и да демонстрира някакъв авторитет.
Пък ти...не ме харесвай, като не искаш.
Споко.И хубав ден!:)
цитирай
31. kasnaprolet9999 - Ами аз също изразих мнение там, че не ...
06.12.2014 12:27
Ами аз също изразих мнение там, че не съм написала тези съобщения, защо не го уважи, нали и аз съм ХОР:)))
Не споделям твоето мнение за спараток и уондър, но никога не съм се нахвърляла върху теб с обидни думи и измислици, като тези на лидис. Значи действаш избирателно, на нея вярваш, на мене не, така че няма как да те уважавам. След като ти е все едно, карай я така, да те видим до къде ще стигнеш.
цитирай
32. joysii - Ами аз също изразих мнение там, че не ...
06.12.2014 12:44
kasnaprolet9999 написа:
Ами аз също изразих мнение там, че не съм написала тези съобщения, защо не го уважи, нали и аз съм ХОР:)))
Не споделям твоето мнение за спараток и уондър, но никога не съм се нахвърляла върху теб с обидни думи и измислици, като тези на лидис. Значи действаш избирателно, на нея вярваш, на мене не, така че няма как да те уважавам. След като ти е все едно, карай я така, да те видим до къде ще стигнеш.

..................
Да. На Лиди й вярвам. Струва ми се, че и ти си свестен човек, но засега те познавам едва,едва. Недоразуменията се уточняват в разговор. Колкото повече си говорим с теб, толкова повече те опознавам и съответно-мога да променя отношението си.
Хайде - пак поздрави.
Това му липсвана блогбегето - общуването между хората. Преобладават мнителните и плашливи хора, затова контактите тук са ограничени и лишени от приятелства.Да не говорим хич пък за мизерниците като Гина, които зверски злоупотребяват с доверието на блогърите и си позволяват да шантажират и заплашват.
цитирай
33. joysii - Пролет, извинявай, ама ако аз получа от теб такива коментари:
06.12.2014 13:06
от: kasnaprolet9999 За постинг: Сърцето ми тука остава
Пияницо проста налока ли се с водка? Учи се от мен да снимаш нещастницо, изрод грозен! Мръсна свиньо финландска ще те заколя за Бъдни вечер, така да знаеш няма да ти се размине, говедо дебело!
Одобри | Изтрий

03.12 02:46 -Махай се в гробищата, кучко проста!
от: kasnaprolet9999 За постинг: Заспал "будител" от век
Иди в гроба да снимаш и блог да водиш, пияницо!
Одобри | Изтрий

03.12 02:44 - Урод, как е водката или сте много...
от: kasnaprolet9999 За постинг: Минусите на "свободните поети " подсилват просташкия им расизъм
Урод, как е водката или сте много?
Изеде ли те рака? Пукни, урод пиянски! Mри, пача лоясала!!
Одобри | Изтрий
.....................................................
Нали се сещаш,че ще те завра в....да не казвам къде, и последното, което ще си помисля е, че някой злоупотребява с бога ти. Това е невъзможно, скъпа. Как така някой ще пише от твое име? Защо някой не пише от мое име, а? Също, как така се случва, точно когато кажа нещо пиперливо за Уондър, изведнъж някой да "вземе да влезе в някой от никовете й" и да започне да ми рЕди гнусотии??
Не ми се връзват нещата нещо.
Постарай се такива коментари, като горните, ако наистина не са твои, да не се появяват повече. Има начин да предотвратиш злоупотребите с блога ти.Нали?
цитирай
34. kasnaprolet9999 - И защо някой друг не се е оплакал, че ...
06.12.2014 18:12
И защо някой друг не се е оплакал, че му пиша такива гнусотии. Това са пълни лъжи. И как да се постарая някой да не влиза, те хакерите нямат проблеми с влизането, даже паролата могат да ти сменят и да не можеш да пишеш в блога си. Това вече се случи на наш блогър. На други им изтриват постингите. На мен също ми е изтрит един-забелязах тези дни. Така че не се прави на дръж ми шапката, тези неща за възможностите на хакерите няма как да не ти са известни. Аз не се крия и не пиша по късни доби. Като има нещо си го казвам право куме та в очи и по цели постинги пиша, та всички да ги прочетат, както направих за блоговите змиици. И не пиша грубости, а шаржове, та белким се усетят колко са прости. Това е моя стил.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: joysii
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2406162
Постинги: 850
Коментари: 22377
Гласове: 15249
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031