Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Блогрол
1. Онлайн радио Словото на Учителя Беинса Дуно
2. Словото на Учителя Беинса Дуно
3. bgzemia в YouTube
4. Иванчовски правопис- как да сложим небесния знак ят и голям юс на клавиатурата си
5. Националенъ светогледъ
6. Масово пробуждане по света за вредите от ваксините
7. Видео: Как живакът във ваксините убива мозъка
8. Духовна Свобода
9. Порталът към съзнателен живот
10. Небесният знак на България-Силва Дончева
11. САЩ се опитва да наложи забрана на етикетите ГМО
12. Мръсна пропаганда-Отказът от ваксините уж застрашавал здравето
13. Как да предпазим децата си от "осакатяването" на образователната система
14. "Кодекса за храните" против населението на Земята
15. Билкови рецепти-1част
16. Билкови рецепти-2част
17. Опасност за билките и билколечението
18. Хомеопатия
19. Световна конспирация срещу здравето
20. Извращенията са приемливи, ако се вършат от властите
21. Що е то “задължително” и що е “образователна система”
22. Фармафия = мизерия, зарази и грешни дози
23. Конспирация на НАТО-облъчват ни
24. Петиция против задължителните ваксини
25. Ваксините- информиран избор
26. ГМО е вредно,кой твърди,че не е?
27. Внимание-инплантиране на чипове с ваксините
28. Ваксините носят само вреди
29. Българска Национална Патриотична Телевизия- храна за духа и извисяването на българина
Постинг
26.06.2012 13:04 - Пресконференция за турския самолет,който нападна Сирия и си получи заслуженото
Автор: bgzemia Категория: Политика   
Прочетен: 34733 Коментари: 51 Гласове:
20

Последна промяна: 27.06.2012 11:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Пресконференция за турския самолет,който нападна Сирия и си получи заслуженото. По българските медии се представят новините по манипулиращ начин.В една новина по няколко пъти се повтарят комбинации от думи,които да накарат хората да мислят,че в случая Турция е много хуманна и тя е изпратила втори самолет да търси летците на първия си самолет,а Сирия е постъпила лошо като ги е обстрелвала. Никой не коментира въпроса какво правят турските самолети над сирийска територия!!!  Също така не се обръща и внимание на факта,че новината идва от турската преса и следователно те се представят в светлината ,която ги прави едва ли не герои. Не се обръща  внимание и на факта,че Турция е от групичката на държавите,които точат зъби за парче от плячката в Сирия. Същата тази групичка, която сее смърт по цялата планета земя ,издигайки  фалшиви лозунги за демокрация и справедливост. По медиите пуснаха и новината,че Сирия се е извинила за сваления самолет. Всъщност Сирия няма за какво да се извинява,това е поредната лъжа за да се представи Сирия в недобра светлина. За какво има да се извинява след като над територията й кръжат чужди самолети. Всяка държава,която пази суверенитета си ще свали нахалните нападатели. Само в България американците си правят каквото си искат и няма държавна воля да спре тази наглост. Решили да правят ПРО и Плевнелиев обявява,че България била съгласна....Кой си ти и от къде на къде решаваш,че България е съгласна.Ти не си България.Нито 240 юди в парламента са цяла България....За да знаете какво одобрява и какво иска Българския народ трябва да си направите труда да питате и да искате да чуете гласа на този народ,който е истинския собственик на тази държава.,а не вие господа предатели, продали се за някакви хартийки в банковите сметки. Сирия и Иран дават пример как се защитава суверенитета на една държава и как се живее достойно,а не като мижетурки, треперещи от страх да не им вземат лъскавите играчки ,вили,къщи и коли. България от 23 години се краде и няма управление. Има само шайка разбойници, които ползват държавата ни като американска колония и искат да направят тук европейски израел. Правят го съвсем съзнателно и целенасочено.За това нека помогнем поне на сирийския народ като разпространяваме истината за събитията там. В момента вече става ясно,че в Сирия няма никаква гражданска война,а  е нападната от терористи,които пък ги командват самите сащ и израел. След като не мина номера с "мирните протести" и "гражданската война" вече търсят повод да започнат открита война срещу Сирия и изпращат самолети за да си създадат предтекст  за нападение,ама да не се казва,че нападателите  са виновните.  сащ,израел,англия,франция,турция  искат на всяка цена война и дори вече не ги интересува ,че са разобличени в лъжите и манипулациите. Същите машинации използват  и срещу Иран. Нека им помогнем в стремежа да живеят достойно. Всеки народ има право на това Ако нямаме сили и желание да се отървем от американското робство,то нека помогнем на тези , които имат тази смелост да се преборят за своята си съдба и го правят с цената на живота си.
Поклон пред този устрем!  Поклон пред тази смелост!

още по темата: Оста на злото срещу Доброто: нато + ал-Кайда + ционистката мафия срещу Сирийския народ !






Гласувай:
20



1. bgzemia - съобщение от фейсбук
26.06.2012 13:21
С.Недялкова :Вчера по френската телевизия споделиха,че този самолет вероятно е от тези "турски и катарски сили" които снабдяват арабските революции с терористи и както виждаме навсякъде ислямизмът в тези страни победи!Някой запитва ли се какво мислят ортдоксалните мюсюлмани и християни в тези държави,когато воглаве с Турция им изпращат откровени колячи и убийци под формата на съпротивително движение?
цитирай
2. анонимен - Коментар за Иран и Сирия
26.06.2012 14:43
Човече, който пишеш тези неща, не ти ли е неудобно? Какво направи Хафес ал Асад с кюрдите в Сирия? Защо десетки хиляди нямат паспорти, не можеха да напускат родните си места? Какво направи през 70-те години със собствения си народ в Хомс и Хама? Да даваш за пример и Иран.... човече... Дето обесиха майка, защото е заподозрена в изневяра, дето убиват журналисти, дето бесят за употреба на алкохол...... просто застини и се засрами
цитирай
3. tomcat2 - чиста очеизбождаща провокация!
26.06.2012 16:06
чиста очеизбождаща провокация!
цитирай
4. анонимен - Поклон!
26.06.2012 17:34
Поздравявам Ви за достойната позиция!
цитирай
5. анонимен - Прави ли ти впечатление, че нито ...
26.06.2012 17:38
Прави ли ти впечатление, че нито веднъж по нашите НАТОвски медии не пуснаха едно изказване на Башар Асад. Нали демокрацията изисква да се чуят всички гледни точки. За разлика от нас сръбските, македонските и украинските медии дават всичките му интервюта. В Ютюба е пълно с клипове, но нито един български. Най-обидното е, че българите ни третерат като малоумници, които консумират всякакви лъжи без да мислят.
цитирай
6. bgzemia - До 2- въпросът е дали не ви е неудобно ...
26.06.2012 18:03
До 2- въпросът е дали не ви е неудобно на вас да оправдавате убийството на хиляди и милиони само, защото не са правата толкова големи ,колкото ви се иска. Няма причина,която да оправдае убийствата. Нима не разбирате,че тези,които уж помагат не ги интересуват правата на нито един от гражданите на Сирия или другите държави в които влязоха за да вкарват уж "демокрация" За тях мирните искания са просто добре дошло като повод да започнат бленуваната от години война.Погледнете документални кадри от изказвания на клинтън и др. американски "величия" и ще видите,че това се е планувала от много години.За тях е важно да си направят оборота на оръжието,да заграбят територия с природни ресурси и други нечовешки цели. В голяма заблуда сте да си мислите,че някой е тръгнал да напада Асад от голяма грижа за демокрацията в Сирия. В Иран били убили жена заради изневяра...Не сме чували за този случай и нямаме представа каква е истинската истина.Възможно е да е пак медийна манипулация,а може и да не е,но това не е само в Иран. Приятеля на 20 годишно момиче-лекар, прочел смс в телефона й и я убива както спи,дори не е семейна .това се случва в Чехия Както виждате няма религиозна причина,има просто ревност....Да тръгнем ли с танковете за Чехия???? В България повярвахме на така наречената демокрация и в следствие 2 милиона се изнесе от страната принудително. По времето на социализма тук също не можеше да се напуска родното място как да е,имаше регламенти,хората се оплакваха от липсата на демокрация,дори не смееха и да се оплачат открито,но сега биха предпочели да са пак по родните си места вместо да се скитат немили не драги по чужбина или да ровят по кофите. Да не мислите,че на някой му е пукало за демокрацията в България,просто са гледали да ни превземат по лесния начин,с нашата воля чрез уж избори и ала-бала . И сега е същото,провокациите към Сирия са огромни и не защото милеят за народа на Сирия.Свободата е велико нещо, но ако не си готов за нея не знаеш и как да се възползваш от нея.
цитирай
7. bgzemia - накратко- опитайте се да поглед...
26.06.2012 18:06
накратко- опитайте се да погледнете нещата мащабно,а не само под носа си и само каквото ви кажат медиите,защото медиите изпълняват поръчка ,обслужваща нечий интерес,а интереса не е във ваша полза....гарантирано ако сте от обикновените хора де
цитирай
8. анонимен - Виждам, че овце или платени банери се навъждат тук или накратко - ПРО/ НАТО / ЦРУ / МОСАД ...Плъхове !!!
26.06.2012 18:11
Отговор : А КАКВО ТОЧНО Е НАПРАВИЛ ? Направил е следното - ПОТУШИЛ Е ВЪОРЪЖЕНО ВЪСТАНИЕ (ТЕРОРИСТИ) ... в момента се случва абсолютно същото ! Колко пъти трябва да се обяснява на овцете - ((( СПРЕТЕ ДА ЧЕТЕТЕ ИСТОРИЯ ПИСАНА ОТ ДЕМОНИ ))) ! Ами то и Кадафи си беше май "бомбардирал" собствения си народ ... всъщност има ли смисъл да давам още примери за манипулирана история ? След като овцете ще продължават да правят едно и също ((( да блеят ))) ((( да блеят ))) (((( и отново да блеят ))) ... или пък платено банерче от "Отворено Общество" ... там пък няма смисъл за обяснения, по добре да си пусна CNN )))
анонимен написа:
Човече, който пишеш тези неща, не ти ли е неудобно? Какво направи Хафес ал Асад с кюрдите в Сирия? Защо десетки хиляди нямат паспорти, не можеха да напускат родните си места? Какво направи през 70-те години със собствения си народ в Хомс и Хама? Да даваш за пример и Иран.... човече... Дето обесиха майка, защото е заподозрена в изневяра, дето убиват журналисти, дето бесят за употреба на алкохол...... просто застини и се засрами
цитирай
9. анонимен - до 5
26.06.2012 18:13
Ние,българите,СМЕ малоумници!Включително и вие,комунистите!
цитирай
10. bgzemia - не мисля, че Българите са малоум...
26.06.2012 18:24
не мисля,че Българите са малоумници,само родените по грешка на територията на България.Кой е комунист от пишещите не знам,но е добре да се научим вече да гледаме на нещата не по цвят ,а по смисъл и съдържание.
цитирай
11. анонимен - гонков
26.06.2012 18:57
kushel написа:
Прави ли ти впечатление, че нито веднъж по нашите НАТОвски медии не пуснаха едно изказване на Башар Асад. Нали демокрацията изисква да се чуят всички гледни точки. За разлика от нас сръбските, македонските и украинските медии дават всичките му интервюта. В Ютюба е пълно с клипове, но нито един български. Най-обидното е, че българите ни третерат като малоумници, които консумират всякакви лъжи без да мислят.

Ами ние сме си такива, аз отдавна не гледам телевизия, но повечето хора си пият ракията и изглеждат всички новини по всички канали и попиват откровените лъжи по тях. Дори в началото да се съмняват в тъпотиите по телевизията, след 2-3 седмици взимат всичко за чиста монета. То това е и целта. Няма нито 1 телевизия, не само ефирна, в България, която да не е зависима и да дава нещата такива каквито са. Няма нито 1 медиа, която да отбелязва всички гледни точки. Подготвят ни с тези промивки на мозъка, когато 1 прекрасен ден Турция или който и да е, стовари войската на границата ние да сме ОК с това, никой да не каже нищо и да иде на другия ден пак на работа за 300 лева.
цитирай
12. inkata22 - Историята е ясна- крадеца вика дръжте крадеца
26.06.2012 19:58
Всеки самолет има черна кутия. Ако някой намери кутията ще стане ясно кой къде е влизал. Ако не се изманипулира. От щаба на НАТО много добре знаят какъв е случая ,но си траят защото не е в техен интерес да се каже както е... И затова позицията от там е сдържана и ЕВРОниска. Някои ,които искат да се духа огъня около Сирия помпят случая ,и нашите медии са също от глутницата . Главното куче като лавне- и другите надават глас . Ега ти смешниците .Сигурен съм ,че нашето разузнаване- ако го има, може да знае очевадната истина ,ама нали няма опасност за сигурноста на страната... Няма свободни медии в БГ .Те си го знаят ,ама нали работят за единия хляб и кефа и...пенсийка . Какъв Ботев, Левски , какъви завети и ценности... Светът е коренно различен от това ,което се представя . Искренно и Лично ни лъжат.
В крайна сметка ние сме за това тук и съм сигурен ,че вече се намират хора ,които могат да свалят лъжите от радиата и от екраните на тв... Привет и благодарности на малдите хора в тази страна ,които се вдигнаха срещу закона за горите !
цитирай
13. bgzemia - и не само срещу закона за горите. . . ...
26.06.2012 20:11
и не само срещу закона за горите...скоро ще рухне системката на кукловода и марионетките му от 23 години
цитирай
14. pando - 3 dni
26.06.2012 20:22
Propagandata imache nujda ot tri dni za da redactira porednata mnogotirajna laja...Niama da se utchudia ako dobaviat the v samoleta e imalo nevinni bebeta...
цитирай
15. bgzemia - хахаха, това е направо за виц :-))))
26.06.2012 20:25
.ааааааааааау,какъв звяр е тоя Асад!!!,да напада невинните бебета в турския боен самолет.Терористите са взели бебетата си с тях до като са на работа,защото майките им били на пазар.
цитирай
16. анонимен - Всеки самолет има черна кутия. Ако ...
26.06.2012 20:31
inkata22 написа:
Всеки самолет има черна кутия. Ако някой намери кутията ще стане ясно кой къде е влизал. Ако не се изманипулира. От щаба на НАТО много добре знаят какъв е случая ,но си траят защото не е в техен интерес да се каже както е... И затова позицията от там е сдържана и ЕВРОниска. Някои ,които искат да се духа огъня около Сирия помпят случая ,и нашите медии са също от глутницата . Главното куче като лавне- и другите надават глас . Ега ти смешниците .Сигурен съм ,че нашето разузнаване- ако го има, може да знае очевадната истина ,ама нали няма опасност за сигурноста на страната... Няма свободни медии в БГ .Те си го знаят ,ама нали работят за единия хляб и кефа и...пенсийка . Какъв Ботев, Левски , какъви завети и ценности... Светът е коренно различен от това ,което се представя . Искренно и Лично ни лъжат.
В крайна сметка ние сме за това тук и съм сигурен ,че вече се намират хора ,които могат да свалят лъжите от радиата и от екраните на тв... Привет и благодарности на малдите хора в тази страна ,които се вдигнаха срещу закона за горите !


Много ценен коментар!
цитирай
17. bgzemia - Да!
26.06.2012 20:33
ценна информация е,но за да е реално трябва да пуснат неподправени записи ,да види целия свят какво е станало,иначе нас фалшиви се нагледахме
цитирай
18. анонимен - Човече, който пишеш тези неща, не ти ...
26.06.2012 20:34
анонимен написа:
Човече, който пишеш тези неща, не ти ли е неудобно? Какво направи Хафес ал Асад с кюрдите в Сирия? Защо десетки хиляди нямат паспорти, не можеха да напускат родните си места? Какво направи през 70-те години със собствения си народ в Хомс и Хама? Да даваш за пример и Иран.... човече... Дето обесиха майка, защото е заподозрена в изневяра, дето убиват журналисти, дето бесят за употреба на алкохол...... просто застини и се засрами

Слушай хубавец...
не ми измествай темата, и не ми се прави на загрижен!
Кой какво ще прави в Сирия си е тяхна работа! Да се оправят!
Аз не съм влезнал у вас да ти давам акъл, колко е лошо че се караш с жена си!
Нарушено пространство, адекватна реакция! След това рев и сълзи от замахналияг да удари! Я млъкни!
На зла круша, зъл прът!
Написаното е много точно! Поздрави за автора!
цитирай
19. gonkov - и не само срещу закона за горите. . . ...
26.06.2012 20:37
bgzemia написа:
и не само срещу закона за горите...скоро ще рухне системката на кукловода и марионетките му от 23 години

Иска ми се да си прав, но според мене не си.
Тая система се държи доста здраво за местния бизнес, който, както всички знаем се разви стремглаво веднага след падането на Т. Живков. "Бизнесът" от своя страна държи здраво хората - по-неуките, по-простоватите, тея които по-лесно се манипулират. Тези хора при един евентуален протест за сваляне на система и за промяна на някакво статукво ще бъдат накарани със страх за хляба и за оцеляването да излязат на контра-протест. Както стана в Симитли преди някой ден. А аз знам що за измет излезе на тия контра-протести, понеже съм от оня район на страната.
Няма шанс за арабска пролет, няма шанс за никаква пролет, нямаме го тоя момент на натрупване на човешки маси - Египет е с население 80 мил. и съответно другия момент няма кой да организира тия хора, всичко е хаотично, медиите са зад властта и само пречат.
цитирай
20. анонимен - Всеки самолет има черна кутия. Ако ...
26.06.2012 20:41
inkata22 написа:
Всеки самолет има черна кутия. Ако някой намери кутията ще стане ясно кой къде е влизал. Ако не се изманипулира. От щаба на НАТО много добре знаят какъв е случая ,но си траят защото не е в техен интерес да се каже както е... И затова позицията от там е сдържана и ЕВРОниска. Някои ,които искат да се духа огъня около Сирия помпят случая ,и нашите медии са също от глутницата . Главното куче като лавне- и другите надават глас . Ега ти смешниците .Сигурен съм ,че нашето разузнаване- ако го има, може да знае очевадната истина ,ама нали няма опасност за сигурноста на страната... Няма свободни медии в БГ .Те си го знаят ,ама нали работят за единия хляб и кефа и...пенсийка . Какъв Ботев, Левски , какъви завети и ценности... Светът е коренно различен от това ,което се представя . Искренно и Лично ни лъжат.
В крайна сметка ние сме за това тук и съм сигурен ,че вече се намират хора ,които могат да свалят лъжите от радиата и от екраните на тв... Привет и благодарности на малдите хора в тази страна ,които се вдигнаха срещу закона за горите !

Черната кутия дори не е нужна...
Има достатъчно сателити! Желание обаче няма!
Интереса клати феса!
Честита трета световна...
цитирай
21. bgzemia - и не само срещу закона за горите. . . ...
26.06.2012 20:46
gonkov написа:
bgzemia написа:
и не само срещу закона за горите...скоро ще рухне системката на кукловода и марионетките му от 23 години

Иска ми се да си прав, но според мене не си.
Тая система се държи доста здраво за местния бизнес, който, както всички знаем се разви стремглаво веднага след падането на Т. Живков. "Бизнесът" от своя страна държи здраво хората - по-неуките, по-простоватите, тея които по-лесно се манипулират. Тези хора при един евентуален протест за сваляне на система и за промяна на някакво статукво ще бъдат накарани със страх за хляба и за оцеляването да излязат на контра-протест. Както стана в Симитли преди някой ден. А аз знам що за измет излезе на тия контра-протести, понеже съм от оня район на страната.
Няма шанс за арабска пролет, няма шанс за никаква пролет, нямаме го тоя момент на натрупване на човешки маси - Египет е с население 80 мил. и съответно другия момент няма кой да организира тия хора, всичко е хаотично, медиите са зад властта и само пречат.

как ми се иска да не си прав....ние с мирни средства ще търсим промяна,важното е да намерим начин да се организираме,мисля,че вече се получава в много инициативи,остава да направим сега стъпка едни към други и да видим какво е онова,което препъва цялата машина така,че само 1 % са добре,а останалите едва доживяват....има решение,въпрос на време е
цитирай
22. анонимен - Едва ли може да се таксува като нападение...
26.06.2012 20:49
Повече ми прилича на проверка...
Доколкото знам самолета е от "невидимите". То и в Сърбия беше "невидим"...
цитирай
23. анонимен - професори ама дървени
26.06.2012 21:05
абе даите си гледаме нашата паница . после мислета за друго ,само седите и давате акъли от комповете . Еииии това Българите сме прост народ ама прост. Кои какво защо и т.н. правели алооо вие маи не виждате че 90 % от нашият народ мизерува а сте седнали да ми мислите над чужди теми дето хич ам хич несави ясни...а це тока скача не ви итересува водата . Скоро няма да можете да си платите тока на компютрите дето сега се правите на умни от него ..АРЕ МАРАШ ВСИЧКИ НА РАБОТА.
цитирай
24. bgzemia - абе даите си гледаме нашата паница. ...
26.06.2012 21:24
анонимен написа:
абе даите си гледаме нашата паница . после мислета за друго ,само седите и давате акъли от комповете . Еииии това Българите сме прост народ ама прост. Кои какво защо и т.н. правели алооо вие маи не виждате че 90 % от нашият народ мизерува а сте седнали да ми мислите над чужди теми дето хич ам хич несави ясни...а це тока скача не ви итересува водата . Скоро няма да можете да си платите тока на компютрите дето сега се правите на умни от него ..АРЕ МАРАШ ВСИЧКИ НА РАБОТА.

А не е ли наша работа това,че ни готвят за база за нападения спрямо Сирия,Иран и след това Русия???? Било договор за съвместно ползване на базите!!!! Разбирай да ти влязат в къщата и да ти нареждат какво да правиш без да имаш право на отказ...това им е съвместното ползване и "нашите"политици ни дума,ни вопъл,ни стон.....ПРО??? За какво ни е? Нали защото сащ иска да си води войните чрез нашата територия? Ти на това " чужда работа" ли му викаш? ...щото на много хора им писна да си въобразяват,че някой по върховете мисли за нещо друго, освен за джоба си. за това се налага да разбираме от всичко,защото България н е е като другите цивилизовани държави и управниците да имат малко от малко съвест и отговорност и за народа си.Тук 23 години крадене до дупка,сега и магистралите дето толкова се фръцка ББ започна да ги разпродава на Турция и Карат,а после защо си били сложили карта с граници на турция до Бургас?!!!Еми как няма да сложат,дадат ли им пътя,тя България в този район става тяхна.правителството много добре знае,че ни е продало и си трае....а виж,сирийския посланик бързо го изгониха,като няма предвидени по план магистрали за тях....очерниха го без съд и присъда и айдееее....
цитирай
25. apostapostoloff - Вие, рубладжиите, съвсем се
26.06.2012 21:26
оляхте бе, да ви го фукна!
цитирай
26. gonkov - Тоооочно така
26.06.2012 21:41
анонимен написа:
абе даите си гледаме нашата паница . после мислета за друго ,само седите и давате акъли от комповете . Еииии това Българите сме прост народ ама прост. Кои какво защо и т.н. правели алооо вие маи не виждате че 90 % от нашият народ мизерува а сте седнали да ми мислите над чужди теми дето хич ам хич несави ясни...а це тока скача не ви итересува водата . Скоро няма да можете да си платите тока на компютрите дето сега се правите на умни от него ..АРЕ МАРАШ ВСИЧКИ НА РАБОТА.

Значи в един коментар по-горе точно това казвам, поучават те от медиите да не обръщаш внимание на нищо, да приемаш нещата без да ти пука... И по дяволите, на другия ден да идеш на работа, е не си прав! И ако искаш все пак да те приема някой насериозно, е не бъди анонимен.
цитирай
27. bgzemia - брей тез рубладжии и таз Русуя, ...
26.06.2012 21:46

брей тез рубладжии и таз Русуя,много богата бе!!!! Интересно защо в България номера "разделяй и владей " минава много лесно. Покрай шистовия газ пак бяхме рубладжии и комунисти....ама те и в сащ протестират че го и забраниха ,и във франция са забранили на собствена тяхна фирма да им трови земята и водата,и Германия забраниха ,Англия също,Холандия забраниха за има няма 3 седмици без да си тормозят населението,и в Полша сега се отказали ....много дълга ръката на Русия и на комунистите,цял свят все рубладжии и комунисти ....не сте в ред вие дето си мислите,че трябва обезателно да сме рубладжии ...ние просто виждаме Истината и не искаме вече да мълчим
цитирай
28. svilen75 - Пич, като е толкова хубаво в Сирия, ...
26.06.2012 22:15
Пич, като е толкова хубаво в Сирия, Иран и Северна Корея, що чиниш тук? Защо не си купиш еднопосочен билет за едно от тези дестинации, която ти си избереш? Така хем ще се радваш на "свободни" новини и свобода на словото, хем ще ни освободиш от твоето присъствие???
цитирай
29. анонимен - До анонимен 23
26.06.2012 22:16
Приятел я кажи къде да отидят да работят хората , в коя фабрика или завод , че не мога да се сетя , да тези заводи и фабрики построени с парите на нашите бащи и майки , и ограбени от крадливата паплач и крадливи мекерета от 1989 г насам .И принудиха едно цяло поколение млади хора да избягат на запад и да работят ,като слуги на същите тези западняци който пет пари не дават за хала на Българският народ .Но това си е наш проблем и друга тема на разговор .А сега за Сирия и Иран , аз също подкрепям Сирииските управници , защото разбрах едно нещо, където има намеса на Американците и Израелците държавите са тотално разсипани , пример Афганистан , Ирак , Либия , Египет , а сега се опитват да унищозжат и Сирия и Иран , но този път настроиха целият свят против себе си ..Защото ние много добре знаем каква паплач са уж Сирииските бунтовници и кой ги подкрепя , много добре знаем кой изби толкова мирни жители и защо , много добре знаем и коя е цялата медиина измет която обслужва Американските мекерета.Знаем ги тези неща защото не сме правени в гъз и каквото и да пишат и както да го пишат ,не могат да излъжат голямата част от хората по света .А на автора на статията пожелавам успех и му казвам че е написал много точно всичко това .
цитирай
30. kostadin - Съобразявайте !
26.06.2012 22:30
Нали ви става драго ,че сме отличвици в EЪ .
Радваме се ,че гърците ги съсипа банковата система Защо да не се радваме ,че някакви си сириици след известно време няма да имат превилегията да живеят евтино и подкрепяни от огромните финансови помощи на държавата Знаете ли колко долара са изяли обикновените хора в тази страна ,вместо да ги дадът за световнияьт финансов елит,а и нефтец им се намирал казват.
Помните ли колко не самостоятелна външна политика е водил Тато Тошо?
Ами как искате наследниците му -деца ,внуци и правнуци... на предишните властимащи да се откажат от подайгъзничеството.
Но факта си е факт ние сме в НАТО ,Турция е в него също и нищо не значат разните приказки на случайни хора ,като автора на поста .
Виж ,ако нещо в закона за приватизацията на планините ни и природните красоти не пасва на Боко -може да се организират и фоерверки на Орлов мост.Но за нато ще слушате само Пасито-той ги разбира тези работи... е докато търпим всичката тази гадост
цитирай
31. svilen75 - И още нещо: Не е ли според теб доста ...
26.06.2012 22:40
И още нещо: Не е ли според теб доста нагло да обвиняваш някого в манипулиране на обществото, да ревеш за свобода на словото и в същото време да сложиш проверка на коментарите под статиите ти??? А???
цитирай
32. bgzemia - не, не смятам, а и блога си е наш, а ...
26.06.2012 23:16
не,не смятам,а и блога си е наш,а държавата е на всички,не е само на шепа продажници по високите етажи на властта да си правят каквото си искат...а за свободното слово- сигурна,съм,че огромната група на пенсионерите в България би предпочела да няма свобода на словото ,както е било преди 23 години,но да живеят с онова,което им се полага след като са я построили тази държава....едва ли са строили за да влезе в нечий джоб после всичко,а те да карат на парче хляб и кофичка кисело мляко за 3 дни.айде стига с тази манипулация за свободата,щото явно е разбирате нито какво е нито,че много здраво ви действат с тази идея,в която "влеиките сили" не виждат нищо друго освен поредните възможност за заграбване и колонизиране....а вие си мислите,че те искат за вас свобода...не,те искат да си въобразявате,че сте свободни,но не и наистина да е така....
цитирай
33. ico33 - Всеки самолет има черна кутия. Ако ...
26.06.2012 23:55
kushel написа:
inkata22 написа:
Всеки самолет има черна кутия. Ако някой намери кутията ще стане ясно кой къде е влизал. Ако не се изманипулира. От щаба на НАТО много добре знаят какъв е случая ,но си траят защото не е в техен интерес да се каже както е... И затова позицията от там е сдържана и ЕВРОниска. Някои ,които искат да се духа огъня около Сирия помпят случая ,и нашите медии са също от глутницата . Главното куче като лавне- и другите надават глас . Ега ти смешниците .Сигурен съм ,че нашето разузнаване- ако го има, може да знае очевадната истина ,ама нали няма опасност за сигурноста на страната... Няма свободни медии в БГ .Те си го знаят ,ама нали работят за единия хляб и кефа и...пенсийка . Какъв Ботев, Левски , какъви завети и ценности... Светът е коренно различен от това ,което се представя . Искренно и Лично ни лъжат.
В крайна сметка ние сме за това тук и съм сигурен ,че вече се намират хора ,които могат да свалят лъжите от радиата и от екраните на тв... Привет и благодарности на малдите хора в тази страна ,които се вдигнаха срещу закона за горите !


Много ценен коментар!



Да съгласен ..ценен е!
цитирай
34. анонимен - "Думам ти дъще - сещай се снахо"
27.06.2012 00:42
до bgzemia: ".......ние всички сме тук, ние вече сме с вас. Вие станахте много, затова дойдохме......Време не остана.....Бъдете готови....."
След Ден на общата молитва така се получава :)) Но слепите никога няма да видят, защото не знаят какво да гледат, а глухите никога няма да чуят, защото не знаят какво да слушат.
цитирай
35. анонимен - ???
27.06.2012 03:23
Самолета не е обикновен, а е "невестулката" ;-).

http://en.wikipedia.org/wiki/Wild_Weasel

По правило това е самолет който стои на върха на атаката и се използва за подавяне и унищожение на земни цели, преимуществено от състава на ПВО. Т.е. за всеки разчет на ПВО това е цел с най-висок приоритет.

Ако не я гръмнеш ти, те гърми тя.

И самолета изобщо не е невидим а доста стар, но кой знае каква електроника е имал на борда???

Така, че лафовете че пилотите не знаят какво ги чака, са за наивници. Вероятно, сирийската армия е в състояние на повишена бойна готовност отдавна. Което, за турците би следвало да е знак, че вероятноста да ги опукат клони към единица.

Това спред мен означава, че заповедта за тест на сирийската готовност вероятно е от най-високо ниво. Още повече, "секретните" визити на ген. Петреас. Който прекрасно знае за какво се ползват такива самолети :-). И кавър-ъпа на Европейското по футбол за добавка !!!
цитирай
36. bgzemia - има тревожна информация, че Сирия е ...
27.06.2012 09:44
има тревожна информация ,че Сирия е нападната от натовските войници,пускам сега следващия материал,разпространявайте го,защото нашите медии пак всичко ще искат да ни манипулират,не можем да разчитаме на тях.....Хора молете се за мир.Молете се тия хора там да оцелеят и да се преборят с нахалниците,които ги нападат от алчност и властолюбие...
цитирай
37. anonimen65 - hei bg muje
27.06.2012 09:50
mnogo ste umni ama i mnogo tesnogrudi.jena triabva da zastane na rula ne muje.mngo ste lesni za promivane i manipulirane.kakvo im beshe na libiitsite pri diktatora.ka jiveiat sega?niama po dobur jivot sled agresivna promiana ot vun ta dori i nearesivna kato u nas.ne ia napravi naroda a vlast imashtite biaha mashata na vunshnite agresori za hartiikite i igrachkite lichni a ne za naroda bulgarski.kude ni ikonomikata kude ni standarta.mai sega e nai zle za masite.vsichko se pravi za vlast imashtite.te imat koli no niama putishta za tiah.naroda obedniava dai da go skubem vuzpozvaiki se ot bedstviata.zastrahovka bratia za kushtiata,a za kkvo e danuk zgradi?magistrali plateni a za kakvo e putnia danuk?shte se poddurjat magistralite a gradskite putishta shte sa ot vremeto na nashite roditeli,zashtoto asvalt i putishta ne se cotiraha na chujdia pazar.kak ne gi beshe sram polititsite da gledat kak se rushat nedorazrushenite ot prirodata kushti vmesto da biaha pratili poluchavashtite da gi suboriat i da se polzva materiala te s mashini go smliaha i posle kak shte stroiat amerikanski baraki i zaem za tiah ta da se zadushat v tova bezparichie sus zaem bulgarskite bogatashi narodni,koito imat dom bez zaem da podsloniat gladnite si i nedotopleni tela.muje mislete ne za sebe si i za udovolstviata si kak da gi postgate pochti bez trud kato polititsite a mislete za roda bulgarski,koito s trud i vzaimopomosht e otseliaval 8000godini.vie poddali se na sublaznite i sobstvenoto velichie shte go unishtojite ei taka bez nishto.
цитирай
38. anonimen65 - ha sega viarvaite
27.06.2012 09:53
kakvo praviat tam kato kazaha po noviniite che sa v neutralitet.turskia premier si izmi rutsete kato kaza che pri vtori sluchai shte predprime strogi merki .mai ne igrae dobre i nato si zapochva sam rabotata.gladni voenolubtsi.nenasiti za pari ivlast
цитирай
39. rumen221 - ТЮРКСКИ ДИВОТИИ
27.06.2012 10:06
В НОВИНАТА ЛИПСВАТ ПРИЧИННО-СЛЕДСТВЕНИ ВРЪЗКИ…

Тюрките винаги са имали проблем в мисленето и причинно-следствените връзки...
ЗАЩОТО:
- Ако сирийски военен самолет, лети в продържение на 10 минути, в тюркски териториални води, свален е и пада на границата на 12 милната зона, за което ТЯРКИЯ ПРИПЛАЧЕ, ЧЕ Е НАПАДНАТА (при 500 000 армия, 3 000танка и 800 бойни самолета, срещу 50 000сирийци, 300 танка и 80 самолета) - това има някакъв МАКАР И ИЗВРАТЕН смисъл...

- Когато обаче турски военен самолет извърши такава дивотия в сирийски води, А ТЮРКИЯ , ХЕМ Е ВИНОВНА, ХЕМ ПИЩИ, КАТО "ОЗЛОЧЕСТЕНА ДЕВИЦА", това е:

ЛИПСА НА ЕЛЕМЕНТАРНИ ПРИЧИННО-СЛЕДСТВЕНИ ВРЪЗКИ...!

АБЕ, КАТО ГО ВИДИШ, ЧЕ Е ТЮРК… ОСТАВИ ГО САМ, ЩЕ СЕ БИЕ ШАМАРИТЕ…

цитирай
40. bgzemia - току що разбрахме, че терористите ...
27.06.2012 10:35
току що разбрахме,че терористите на нато са нападнали сирийската телевизия.....искат да заглушат истината,да е дезинформирано населението и света....
цитирай
41. анонимен - Mdaa...
27.06.2012 11:04
http://moimirvideo.com/dokumental/69471-situaciya-v-sirii-glazami-ochevidca-2012-webrip.html
цитирай
42. mitkoslavi26 - Митко
27.06.2012 11:13
Прочети всичко на адрес http://mslavi.blogspot.com
Не те познавам,но това което си написал е самата истина.Поздрави!
цитирай
43. tomcat2 - бг земя ти си истински български ...
27.06.2012 11:45
бг земя ти си истински български патриот ,да си жив и здрав докато има хора ,като теб и мен ще има и надежда за България!
цитирай
44. bgzemia - бг земя ти си истински български ...
27.06.2012 11:57
tomcat2 написа:
бг земя ти си истински български патриот ,да си жив и здрав докато има хора ,като теб и мен ще има и надежда за България!

:-) Благодаря! Току що си мислих колко много такива хора има в България,които при възникването на проблем се активират като работни пчелички и то водени единствено от вътрешното си чувство за справедливост и грижа към България и цялото човечество.Благодарение на изключително силния Български Дух ,който работи през такива хора, България е успяла да се съхрани през вековете. Вярваме,че и сега не само ще оцелеем, но и ще дадем тласък за развитие на цялото човечество в посока към Доброто и Мира на планетата. Дано един ден да се видим и в реалния живот.Нека продължим да работим ЗАЕДНО за добруването на България. Бог да пази България и всички добро хора по земята.
цитирай
45. bgzemia - kakvo praviat tam kato kazaha po ...
27.06.2012 18:01
anonimen65 написа:
kakvo praviat tam kato kazaha po noviniite che sa v neutralitet.turskia premier si izmi rutsete kato kaza che pri vtori sluchai shte predprime strogi merki .mai ne igrae dobre i nato si zapochva sam rabotata.gladni voenolubtsi.nenasiti za pari ivlast

ами те просто си създадоха първия случай и си търсят втори случай,крадеца вика "дръжте крадеца"
цитирай
46. alexanderherzdorf - Абе вие имате ли друга тема за раз...
27.06.2012 20:35
Абе вие имате ли друга тема за разговори освен Сирия и Иран?! Като толкова ви е домъчняло за тях, сберете си една рота интербригадисти, турете Кушела за командир и бегом да се биете за славата на тавариш Асад. :)))
цитирай
47. bgzemia - Абе вие имате ли друга тема за раз...
28.06.2012 00:35
alexanderherzdorf написа:
Абе вие имате ли друга тема за разговори освен Сирия и Иран?! Като толкова ви е домъчняло за тях, сберете си една рота интербригадисти, турете Кушела за командир и бегом да се биете за славата на тавариш Асад. :)))

този коментар искрено ме разсмя:-))))))))) Кой е Кушела ...а като не ти харесва защо си ни дошъл на гости да четеш? :-))))гости бива за ред два,по-надолу е за истински заинтересовани от темата
цитирай
48. анонимен - Водена от интуицията и аз съм на това ...
28.06.2012 12:10
Водена от интуицията и аз съм на това мнение. Незнам какъв е Асад и колко злини е причинил и на кого, но сега се прави всичко възможно да се очерни правителството и чрез всякакви провокации го обвиняват в избиване на невинни хора. Далече съм от това да повярвам в нещо, което ни се натрапва. Изградих си мнение, че когато едно и също се преповтаря многократно има нещо гнило и трябва да се види защо. Това, което ме безпокои , че България ще бъде въвлечена в тази бъдеща война, няма съмнение че това е целта. Дано Бог ни вразуми и стане чудо, но като се сетя за предсказанията относно Сирия много съм разтревожена, че с падането на Сирия ще последват много по-лоши времена.
цитирай
49. bgzemia - просто вярвайте, че Сирия няма да ...
28.06.2012 17:21
просто вярвайте,че Сирия няма да падне
цитирай
50. anarhist - Тъжната истина
29.06.2012 21:47
Считам ,че истината за случилото се със самолета ще бъде и е изопачена. Но нека никой не се заблуждава ,че тук става въпрос за нещо различно от политика. На Турция и беше дадено да разбере,че ЕС няма да я приеме. Единствената и възможност сега е да се наложи над Лигата на арабските държави. Близкия изток няма да се радва на мир скоро. А историята още помни борби за власт в такива размери до какво водят.И ако някой си мисли, че това е далечно и не ни засяга най-малкото да си погледне световната карта.
цитирай
51. ok3223 - Беше разузнавателен самолет...
02.07.2012 07:21
Тестваха сирийската ПВО,поръчано от САЩ.
Видяха, че се в готовност.
Следват нови номера и ходове на бандата от миролюбци.
Свраката скача от колец на колец, докато се надене на някой ...
Та и НАТО-миролюбците, дето плачат на чужди гробища.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bgzemia
Категория: Политика
Прочетен: 1515671
Постинги: 382
Коментари: 1058
Гласове: 1824