Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.02.2018 16:25 - БЕЗКЛАСОВОТО ОБЩЕСТВО НА КОМУНИЗМА Е ЛЪЖА - РАЗВИТИЯ СОЦИАЛИЗЪМ СЪЗДАДЕ ДВЕ КЛАСИ: ВЪРХУШКА (ЧЕРВЕНИ РОБОВЛАДЕЛЦИ) И ПОРОБЕНИ НАРОДНИ МАСИ
Автор: bojil Категория: Политика   
Прочетен: 5108 Коментари: 30 Гласове:
21

Последна промяна: 24.02.2018 09:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
БЕЗКЛАСОВОТО ОБЩЕСТВО НА КОМУНИЗМА Е ЛЪЖА - РАЗВИТИЯ СОЦИАЛИЗЪМ СЪЗДАДЕ ДВЕ КЛАСИ: ВЪРХУШКА (ЧЕРВЕНИ РОБОВЛАДЕЛЦИ) И ПОРОБЕНИ НАРОДНИ МАСИ


   Безкласово общество при комунизма-социализма никога не е имало: то бе измислено за заблуда на народните маси. Истината,която наблюдавахме като очевидци беше друга: развитият социализъм унищожи най-важните за човешкото развитие класи: средната и селската,и създаде две нови класи: върхушка (едър капитал) и експлоатирани народни маси.

  Върхушката на комунизма-социализма бе рязко разграничена от коренния народ на България,понеже нямаше соствено мнение или програма за развитие и за всичко се допитваше до Москва. Тя бе колониална администрация на съветските поробители и представляваше собствено техните интереси. Между тези интереси се включваше заблудата,че народът живее спокойно и щастливо,за да може червената пропагандна машина да привлича на своята въдица нови и нови "рибки",които да изяжда или експлоатира.

  Наивни рибки съвсем не липсваха,но те бяха почти винаги от редиците на "аутсайдерските" народи- етиопци, анголци, камбоджанци, виетнамци, кубинци, лаосци, чилийци, панамци, либийци и пр. Излишно е да казвам,че на умни народи като Българския,чешкия,полския,унгарския, хърватския,германския и украинския никакъв комунизъм не можеше да наложиш,ако не вкараш в държавите им съветска поробителска армия и тези народи никога нямаше да станат комунистически,ако такава армия не бе окупирала страните им!

  Комунизмът превърна масовия народ в единна експлоатирана класа,която нямаше никакви други права освен правото да бъде крадена и експлоатирана от червената върхушка по всички възможни начини. Дори редовите партийни секретари у нас влизаха в числото на експлоатираните безправни хора,понеже гласът им почти не се чуваше "нагоре" в червената йерархия,а единствено надолу. Затова повечето партийни секретари у нас след 1990 г. се заеха с обикновени народни занимания като селско стопанство,дребен бизнес,работа в производството и т.н. което говори,че за същинската червена върхушка те никога не са били нещо повече от роби-надзиратели,които са имали малко повече права от робите-изпълнители (поробения народ).

  image
  Всичко в червената държава бе в ръцете на партийната върхушка а тя имаше над народа онези неограничени права,които са имали над него римските и ислямските робовладелски завоеватели,почти без изключение. Тук нещата ставаха разбира се завоалирано- нищо нередно не се вършеше така явно,че да бъде схванато от случайно отседнал в страната симпатизант на комунизма. Истинската същност на този поробителски строй можеше да я схване само западняк,решил да поживее няколко години сред обикновения народ,но върхушката рядко допускаше такова нещо да се случи и това бе една от причините за създаването на "желязната завеса".

  Червените измамници разбира се имаха официално извинение за нейното съществуване- непримиримия "антагонизъм" между "освободените" народни маси и западния империализъм,който искал да ни завладее и пороби. Падането на "желязната завеса" през 1990 г. обаче веднага показа кое поробване е по-лошо,като видяхме в коя посока почнаха да бягат милионите ограбени от комунизма народни маси. За тях "желязната завеса" е играла и друга роля разбира се- да задържа пленените от комунизма роби в неговите робски "плантации" и да не им позволява да ги напускат,нито да информират далеч по-свободния Западен свят за арогантните произволи на върхушката.

  Реалният комунизъм бе пълно разочарование за масите и несъвпадение между теория и практика а криминалната "приватизация",извършена от "Партията" след 1990 г. показа още нещо: кои хора са принадлежали реално към червената върхушка и кои не са. Както по-късно се оказа,част от тази върхушка са били само вербувани от съветските тайни служби изтъкнати "русофили" и техните най-близки хора: всички останали отиваха "под леда" и не получиха никакво право на червени куфарчета,предприятия или хотели,без значение дали са били партийни секретари или партийни активисти!

  Това показва,че не е имало никакъв шанс дори най-яростния партиен защитник или активист да получи куфарче с милиони,ако не е високопоставен съветски резидент: НИКАКЪВ! На такива хора обаче "Партията" даде "резервен вариант" за утешително забогатяване: влизане в бандитска мутренска група,криминално присвояване на нечий одържавен имот,затваряне на очите за някое конкретно криминално посегателство и т.н.,което обяснява повишените нива на престъпност след 1990 г. у нас,ако си премълчим укриваните от партията криминални издевателства,извършвани до 1989 г. и умишлено направената от нея амнистия на задържаните в затвора до 1990 г. криминални престъпници. Така двукласовото социалистическо общество оцеля в периода на "посткомунизма" с единствената съществена разлика,че на поробения народ вратите за бягство вече бяха отворени отвсякъде с което върхушката сякаш му казваше: "МАХАЙ СЕ ОТТУК!".

  Затова никакви "реформи",извърени у нас след 1990 г. не дадоха ефективен резултат,а червените престъпници се опитват да задържат това положение колко се може по-дълго,за да "изперат" незаконно придобитите от тях народни богатства и да се "интегрират" по-успешно между западните "империалисти" и монополисти,от чиято среда произлизат (ОБЪРНЕТЕ ВНИМАНИЕ!) задграничните шефове на техните Московски началници!



Гласувай:
21


Вълнообразно


1. batogo - !!!:))) Поздравления, приятелю!
21.02.2018 18:09
Много точно, с истинските им, мръсни дела! Или както с кратка епиграма ги е изрисувал великият Радой Ралин: "Първите паднаха в кърви... последните станаха първи. :)
цитирай
2. 1997 - Миналото е тема за Историята
21.02.2018 19:04
Да не би да се плашиш от призрака на комунизма, бре bojil-е?
цитирай
3. bojil - Много точно, с истинските им, мр...
21.02.2018 19:28
batogo написа:
Много точно, с истинските им, мръсни дела! Или както с кратка епиграма ги е изрисувал великият Радой Ралин: "Първите паднаха в кърви... последните станаха първи. :)

Радой Ралин беше велик- няма скоро да се роди друг като него,обаятелен честен човек и невероятен талант! Благодаря че ме подсещаш за него- червената система го е обрекла на забвение,но свободният му дух е с нас!
цитирай
4. bojil - Да не би да се плашиш от призрака на ...
21.02.2018 19:31
1997 написа:
Да не би да се плашиш от призрака на комунизма, бре bojil-е?

Слава Богу не ме е страх от призраци,а създателите на комунизма-присвоизма отдавна врат в казаните на Ада,и дяволите ежедневно на шиш ги набучват!
цитирай
5. 1997 - Респектираш!
21.02.2018 20:26
bojil написа:

...създателите на комунизма-присвоизма отдавна врат в казаните на Ада,и дяволите ежедневно на шиш ги набучват!

Кога се върна, разговаря ли с Тодор Живков? Напиши го в терцини, о, български Данте.
цитирай
6. bojil - . . . създателите на ко...
22.02.2018 12:56
1997 написа:
bojil написа:

...създателите на комунизма-присвоизма отдавна врат в казаните на Ада,и дяволите ежедневно на шиш ги набучват!

Кога се върна, разговаря ли с Тодор Живков? Напиши го в терцини, о, български Данте.

Бай Тоше е едра риба-
с дявола е на "спасиба":
с разни лостове и ръчки
той подпалва Сталин в съчки :))
цитирай
7. mileidi46 - КОМУНИСТИ НЕ Е ИМАЛО НИКОГА!!
22.02.2018 16:30
КАКТО И ДНЕС НЯМА ДЕМОКРАЦИЯ!!
Комунистите и демократите имат едно име- фашисти!!!Стратегията им е една и съща..от векове!!Зверовете КОМУНИСТИ СЕ ПРЕИМЕНУВАХА В ДЕМОКРАТИ!!
Те си работят по програмата,а тъпото човечество все още не схваща,че само то си остава завинаги-РОБСКО!!
А това значи,че е обречено на гибел.Че е използвано само за жертвено приношение,в името на техните налудничави приумици..Злото винаги работи под чуждо име и не умира на бойни полета!Умират наивници,които им вярват!!
Аз така мисля!!,,Вгледайте" се добре в управляващите днес,в техните действия и..миналите им досиета..За когото и да залагате на избори,получавате този,който назначат -отнякъде!Откъдето и да е!Дали от Москва или Вашингтон?!каква е разликата???робите си остават роби..
Мое мнение..
цитирай
8. bojil - КАКТО И ДНЕС НЯМА ДЕМОКРАЦИЯ!!...
22.02.2018 17:49
mileidi46 написа:
КАКТО И ДНЕС НЯМА ДЕМОКРАЦИЯ!!
Комунистите и демократите имат едно име- фашисти!!!Стратегията им е една и съща..от векове!!Зверовете КОМУНИСТИ СЕ ПРЕИМЕНУВАХА В ДЕМОКРАТИ!!
Те си работят по програмата,а тъпото човечество все още не схваща,че само то си остава завинаги-РОБСКО!!
А това значи,че е обречено на гибел.Че е използвано само за жертвено приношение,в името на техните налудничави приумици..Злото винаги работи под чуждо име и не умира на бойни полета!Умират наивници,които им вярват!!
Аз така мисля!!,,Вгледайте" се добре в управляващите днес,в техните действия и..миналите им досиета..За когото и да залагате на избори,получавате този,който назначат -отнякъде!Откъдето и да е!Дали от Москва или Вашингтон?!каква е разликата???робите си остават роби..
Мое мнение..

Моето схващане е много подобно- днес добре личи,че у нас няма истинска демокрация а комунизмът беше разбойническа пирамида,създадена за заблуда на масите.
цитирай
9. get - БОЖИЛЕ - при капитализма има КЛА...
22.02.2018 17:50
БОЖИЛЕ - при капитализма има КЛАСОВО - при социализма КАСТОВО - общество!

- Така ми обясни накратко: КА СТОЯТ НЕЩАТА - още преди демокрацията внука на Васил Коларов!
П.П.
Знам, че блюстителите на социалистически реализъм и "обективност" ще ме упрекнат, че лъжа - Коларов е ОСТАНАЛ без деца ... за да избегна това - допълвам: "внук" на Коларов по РОДСТВО!
цитирай
10. bojil - БОЖИ...
22.02.2018 17:53
get написа:
БОЖИЛЕ - при капитализма има КЛАСОВО - при социализма КАСТОВО - общество!

- Така ми обясни накратко: КА СТОЯТ НЕЩАТА - още преди демокрацията внука на Васил Коларов!
П.П.
Знам, че блюстителите на социалистически реализъм и "обективност" ще ме упрекнат, че лъжа - Коларов е ОСТАНАЛ без деца ... за да избегна това - допълвам: "внук" на Коларов по РОДСТВО!

Нямам нищо против да ги наречем и така: в Индия може да има разлика между класи и касти,но у нас няма такава разлика.
цитирай
11. mileidi46 - Да! СЪГЛАСНА СЪМ! ДЕМОКРАЦИЯТА СЪЩО!!
22.02.2018 20:04
bojil написа:
mileidi46 написа:
КАКТО И ДНЕС НЯМА ДЕМОКРАЦИЯ!!
Комунистите и демократите имат едно име- фашисти!!!Стратегията им е една и съща..от векове!!Зверовете КОМУНИСТИ СЕ ПРЕИМЕНУВАХА В ДЕМОКРАТИ!!
Те си работят по програмата,а тъпото човечество все още не схваща,че само то си остава завинаги-РОБСКО!!
А това значи,че е обречено на гибел.Че е използвано само за жертвено приношение,в името на техните налудничави приумици..Злото винаги работи под чуждо име и не умира на бойни полета!Умират наивници,които им вярват!!
Аз така мисля!!,,Вгледайте" се добре в управляващите днес,в техните действия и..миналите им досиета..За когото и да залагате на избори,получавате този,който назначат -отнякъде!Откъдето и да е!Дали от Москва или Вашингтон?!каква е разликата???робите си остават роби..
Мое мнение..

Моето схващане е много подобно- днес добре личи,че у нас няма истинска демокрация а комунизмът беше разбойническа пирамида,създадена за заблуда на масите.

Да виждате демокрация наоколо от 30 години???
цитирай
12. bojil - КАКТО И ДНЕС НЯМА ДЕМОКРАЦИЯ!! ...
22.02.2018 20:07
mileidi46 написа:
bojil написа:
mileidi46 написа:
КАКТО И ДНЕС НЯМА ДЕМОКРАЦИЯ!!
Комунистите и демократите имат едно име- фашисти!!!Стратегията им е една и съща..от векове!!Зверовете КОМУНИСТИ СЕ ПРЕИМЕНУВАХА В ДЕМОКРАТИ!!
Те си работят по програмата,а тъпото човечество все още не схваща,че само то си остава завинаги-РОБСКО!!
А това значи,че е обречено на гибел.Че е използвано само за жертвено приношение,в името на техните налудничави приумици..Злото винаги работи под чуждо име и не умира на бойни полета!Умират наивници,които им вярват!!
Аз така мисля!!,,Вгледайте" се добре в управляващите днес,в техните действия и..миналите им досиета..За когото и да залагате на избори,получавате този,който назначат -отнякъде!Откъдето и да е!Дали от Москва или Вашингтон?!каква е разликата???робите си остават роби..
Мое мнение..

Моето схващане е много подобно- днес добре личи,че у нас няма истинска демокрация а комунизмът беше разбойническа пирамида,създадена за заблуда на масите.

Да виждате демокрация наоколо от 30 години???

У нас не виждам демокрация в периода 1944-2014 г.: едва напоследък сякаш се забелязват някои наченки,но все още бледо и неубедително.
цитирай
13. vaquero - bojil,
22.02.2018 22:35
При социализма не бяхме повече "роби", отколкото сме сега при капитализма.
цитирай
14. get - КАКТО И ДНЕС НЯМА ДЕМОКРАЦИЯ!! ...
22.02.2018 23:29
bojil написа:
mileidi46 написа:
bojil написа:
mileidi46 написа:
КАКТО И ДНЕС НЯМА ДЕМОКРАЦИЯ!!
Комунистите и демократите имат едно име- фашисти!!!Стратегията им е една и съща ...!!Зверовете КОМУНИСТИ СЕ ПРЕИМЕНУВАХА В ДЕМОКРАТИ!!
Те си работят по програмата,а тъпото човечество все още не схваща,че само то си остава завинаги-РОБСКО!!
А това значи,че е обречено на гибел.Че е използвано само за жертвено приношение,в името на техните налудничави приумици..Злото винаги работи под чуждо име и не умира на бойни полета!Умират наивници,които им вярват!!
Аз така мисля!!,,Вгледайте" се добре в управляващите днес,в техните действия и..миналите им досиета..За когото и да залагате на избори,получавате този,който назначат -отнякъде!Откъдето и да е!Дали от Москва или Вашингтон?!каква е разликата???робите си остават роби..
Мое мнение..

Моето схващане е много подобно- днес добре личи,че у нас няма истинска демокрация а комунизмът беше разбойническа пирамида,създадена за заблуда на масите.

Да виждате демокрация наоколо от 30 години???

У нас не виждам демокрация в периода 1944-2014 г.: едва напоследък сякаш се забелязват някои наченки,но все още бледо и неубедително.


- Приятелю, ДЕМОКРАТИЧНОТО ОБЩЕСТВО - първо ИЗИСКВА ПРЕОБЛАДАВАЩА СРЕДНА И ДРЕБНА КЛАСА НА ХОРА ПРЕДПРИЕМАЧИ, независещи от ВОЛЯТА НА МАЛЦИНСТВОТО ВЛАСТИМАЩИ-МОНОПИЛИСТИ!
Второ: САМО СВОБОДНИЯТ ИКОНОНОМИЧЕСКИ - може да бъде и СВОБОДЕН ПОЛИТИЧЕСКИ ЧОВЕК!
Трето: Именно поради тази причина БЪЛГАРСКОТО ОБЩЕСТВО от (преди "9-ти септември") бе ТРЪН В ОЧИТЕ на ФИНАНСОВИТЕ(капиталистически) и ПОЛОТИЧЕСКИТЕ(болшевишки) МОНОПОЛИСТИ НА ВЛАСТТА!
- Такъв тип общества КАТО БЪЛГАРСКОТО(в което определящата част бяха СВОБОДНИТЕ средни и дребни СОБСТВЕНИЦИ) - бяха унищожени ЧРЕЗ ПРОВЕЖДАНЕ НА ДВЕТЕ ПОСЛЕДОВАТЕЛНИ СВЕТОВНИ ВОЙНИ - които НЕ СА СЛУЧАЙНИ!
- Именно ТОВА БЕ ЦЕЛТА НА ВОЙНИТЕ - разрушаване на Европа, ТЯ ОБРАЗЕЦ НА ДЕМОКРАТИЧНО ОБЩЕСТВО от СВОБОДНИ ХОРА - явяващ се ПРИВЛЕКАТАЛЕН ПРИМЕР за ост-я Свят!
цитирай
15. bojil - При социализма не бяхме пове...
23.02.2018 13:07
vaquero написа:
При социализма не бяхме повече "роби", отколкото сме сега при капитализма.

Повече бяхме приятелю: сега можем да си избираме "клетката" и степента на "робството",а тогава и това не можехме.
цитирай
16. bojil - КАКТО И ДНЕС НЯМА ДЕМОКРАЦИЯ!!...
23.02.2018 13:09
get написа:
bojil написа:
mileidi46 написа:
bojil написа:
mileidi46 написа:
КАКТО И ДНЕС НЯМА ДЕМОКРАЦИЯ!!
Комунистите и демократите имат едно име- фашисти!!!Стратегията им е една и съща ...!!Зверовете КОМУНИСТИ СЕ ПРЕИМЕНУВАХА В ДЕМОКРАТИ!!
Те си работят по програмата,а тъпото човечество все още не схваща,че само то си остава завинаги-РОБСКО!!
А това значи,че е обречено на гибел.Че е използвано само за жертвено приношение,в името на техните налудничави приумици..Злото винаги работи под чуждо име и не умира на бойни полета!Умират наивници,които им вярват!!
Аз така мисля!!,,Вгледайте" се добре в управляващите днес,в техните действия и..миналите им досиета..За когото и да залагате на избори,получавате този,който назначат -отнякъде!Откъдето и да е!Дали от Москва или Вашингтон?!каква е разликата???робите си остават роби..
Мое мнение..

Моето схващане е много подобно- днес добре личи,че у нас няма истинска демокрация а комунизмът беше разбойническа пирамида,създадена за заблуда на масите.

Да виждате демокрация наоколо от 30 години???

У нас не виждам демокрация в периода 1944-2014 г.: едва напоследък сякаш се забелязват някои наченки,но все още бледо и неубедително.


- Приятелю, ДЕМОКРАТИЧНОТО ОБЩЕСТВО - първо ИЗИСКВА ПРЕОБЛАДАВАЩА СРЕДНА И ДРЕБНА КЛАСА НА ХОРА ПРЕДПРИЕМАЧИ, независещи от ВОЛЯТА НА МАЛЦИНСТВОТО ВЛАСТИМАЩИ-МОНОПИЛИСТИ!
Второ: САМО СВОБОДНИЯТ ИКОНОНОМИЧЕСКИ - може да бъде и СВОБОДЕН ПОЛИТИЧЕСКИ ЧОВЕК!
Трето: Именно поради тази причина БЪЛГАРСКОТО ОБЩЕСТВО от (преди "9-ти септември") бе ТРЪН В ОЧИТЕ на ФИНАНСОВИТЕ(капиталистически) и ПОЛОТИЧЕСКИТЕ(болшевишки) МОНОПОЛИСТИ НА ВЛАСТТА!
- Такъв тип общества КАТО БЪЛГАРСКОТО(в което определящата част бяха СВОБОДНИТЕ средни и дребни СОБСТВЕНИЦИ) - бяха унищожени ЧРЕЗ ПРОВЕЖДАНЕ НА ДВЕТЕ ПОСЛЕДОВАТЕЛНИ СВЕТОВНИ ВОЙНИ - които НЕ СА СЛУЧАЙНИ!
- Именно ТОВА БЕ ЦЕЛТА НА ВОЙНИТЕ - разрушаване на Европа, ТЯ ОБРАЗЕЦ НА ДЕМОКРАТИЧНО ОБЩЕСТВО от СВОБОДНИ ХОРА - явяващ се ПРИВЛЕКАТАЛЕН ПРИМЕР за ост-я Свят!

Да- това е била основната цел и на революциите,с което несъмнено си съгласен: техните "идеали" бяха прекалено хубави за да са истина.
цитирай
17. litatru - Здравейте Божиле!
23.02.2018 13:47
Много сте прав! И аз съм разочарована.
цитирай
18. get - @ 16. bojil - Да- това е била основната цел и на революциите,с което несъмнено си съгласен ...?
23.02.2018 19:21
bojil написа:
get написа:
bojil написа:
mileidi46 написа:
bojil написа:
[quote=mileidi46]КАКТО И ДНЕС НЯМА ДЕМОКРАЦИЯ!!
Комунистите и демократите имат едно име- фашисти!!!Стратегията им е една и съща ...!!Зверовете КОМУНИСТИ СЕ ПРЕИМЕНУВАХА В ДЕМОКРАТИ!!
Те си работят по програмата,а тъпото човечество все още не схваща,че само то си остава завинаги-РОБСКО!!
А това значи,че е обречено на гибел.Че е използвано само за жертвено приношение,в името на техните налудничави приумици..Злото винаги работи под чуждо име и не умира на бойни полета!Умират наивници,които им вярват!!
Аз така мисля!!,,Вгледайте" се добре в управляващите днес,в техните действия и..миналите им досиета..За когото и да залагате на избори,получавате този,който назначат -отнякъде!Откъдето и да е!Дали от Москва или Вашингтон?!каква е разликата???робите си остават роби..
Мое мнение..

Моето схващане е много подобно- днес добре личи,че у нас няма истинска демокрация а комунизмът беше разбойническа пирамида,създадена за заблуда на масите.

Да виждате демокрация наоколо от 30 години???

У нас не виждам демокрация в периода 1944-2014 г.: едва напоследък сякаш се забелязват някои наченки,но все още бледо и неубедително.


- Приятелю, ДЕМОКРАТИЧНОТО ОБЩЕСТВО - първо ИЗИСКВА ПРЕОБЛАДАВАЩА СРЕДНА И ДРЕБНА КЛАСА НА ХОРА ПРЕДПРИЕМАЧИ, независещи от ВОЛЯТА НА МАЛЦИНСТВОТО ВЛАСТИМАЩИ-МОНОПИЛИСТИ!
Второ: САМО СВОБОДНИЯТ ИКОНОНОМИЧЕСКИ - може да бъде и СВОБОДЕН ПОЛИТИЧЕСКИ ЧОВЕК!
Трето: Именно поради тази причина БЪЛГАРСКОТО ОБЩЕСТВО от (преди "9-ти септември") бе ТРЪН В ОЧИТЕ на ФИНАНСОВИТЕ(капиталистически) и ПОЛОТИЧЕСКИТЕ(болшевишки) МОНОПОЛИСТИ НА ВЛАСТТА!

...
Именно такава е и "ТЕОРИЯТА НА ЛЕНИН": СВЕТОВНАТА ВОЙНА като ПРЕДПОСТАВКА ЗА ОРГАНИЗИРАНЕ НА РЕВОЛЮЦИЯ!
Такава е и причината СТАЛИН да РАБОТИ ЗА УСТАНОВЯВАНЕ НА ВЛАСТ И ПОДКРЕПА НА ХИТЛЕР - във военната му АВАНТЮРА - СВЕТОВНА ВОЙНА!
- Просто Сталин ползва Хитлер, като "Ледоразбивач на революцията" - последното Е по В. Суворов?
цитирай
19. bojil - Много сте прав! И аз съм разо...
23.02.2018 19:45
litatru написа:
Много сте прав! И аз съм разочарована.

Реалният комунизъм бе точно това- пълно разочарование и несъвпадение между теория и практика.
цитирай
20. bojil - КАКТО И ДНЕС НЯМА ДЕМОКРАЦИЯ!!...
23.02.2018 19:54
get написа:
bojil написа:
get написа:
bojil написа:
mileidi46 написа:
bojil написа:
[quote=mileidi46]КАКТО И ДНЕС НЯМА ДЕМОКРАЦИЯ!!
Комунистите и демократите имат едно име- фашисти!!!Стратегията им е една и съща ...!!Зверовете КОМУНИСТИ СЕ ПРЕИМЕНУВАХА В ДЕМОКРАТИ!!
Те си работят по програмата,а тъпото човечество все още не схваща,че само то си остава завинаги-РОБСКО!!
А това значи,че е обречено на гибел.Че е използвано само за жертвено приношение,в името на техните налудничави приумици..Злото винаги работи под чуждо име и не умира на бойни полета!Умират наивници,които им вярват!!
Аз така мисля!!,,Вгледайте" се добре в управляващите днес,в техните действия и..миналите им досиета..За когото и да залагате на избори,получавате този,който назначат -отнякъде!Откъдето и да е!Дали от Москва или Вашингтон?!каква е разликата???робите си остават роби..
Мое мнение..

Моето схващане е много подобно- днес добре личи,че у нас няма истинска демокрация а комунизмът беше разбойническа пирамида,създадена за заблуда на масите.

Да виждате демокрация наоколо от 30 години???

У нас не виждам демокрация в периода 1944-2014 г.: едва напоследък сякаш се забелязват някои наченки,но все още бледо и неубедително.


- Приятелю, ДЕМОКРАТИЧНОТО ОБЩЕСТВО - първо ИЗИСКВА ПРЕОБЛАДАВАЩА СРЕДНА И ДРЕБНА КЛАСА НА ХОРА ПРЕДПРИЕМАЧИ, независещи от ВОЛЯТА НА МАЛЦИНСТВОТО ВЛАСТИМАЩИ-МОНОПИЛИСТИ!
Второ: САМО СВОБОДНИЯТ ИКОНОНОМИЧЕСКИ - може да бъде и СВОБОДЕН ПОЛИТИЧЕСКИ ЧОВЕК!
Трето: Именно поради тази причина БЪЛГАРСКОТО ОБЩЕСТВО от (преди "9-ти септември") бе ТРЪН В ОЧИТЕ на ФИНАНСОВИТЕ(капиталистически) и ПОЛОТИЧЕСКИТЕ(болшевишки) МОНОПОЛИСТИ НА ВЛАСТТА!

...
Именно такава е и "ТЕОРИЯТА НА ЛЕНИН": СВЕТОВНАТА ВОЙНА като ПРЕДПОСТАВКА ЗА ОРГАНИЗИРАНЕ НА РЕВОЛЮЦИЯ!
Такава е и причината СТАЛИН да РАБОТИ ЗА УСТАНОВЯВАНЕ НА ВЛАСТ И ПОДКРЕПА НА ХИТЛЕР - във военната му АВАНТЮРА - СВЕТОВНА ВОЙНА!
- Просто Сталин ползва Хитлер, като "Ледоразбивач на революцията" - последното Е по В. Суворов?

Г-н Съветник Исти е на почти същото мнение: Хитлер бил Сталинов агент,пратен да разчисти пътя на комунизма към центъра на Европа и да помогне да бъдат изкрадени великите изобретения и технологии на тогавашна Германия.
цитирай
21. get - @ 20. bojil
23.02.2018 22:49

bojil написа:


Г-н Съветник Исти е на почти същото мнение: Хитлер бил Сталинов агент,пратен да разчисти пътя на комунизма към центъра на Европа и да помогне да бъдат изкрадени великите изобретения и технологии на тогавашна Германия.


Твърде е пресилил истината ... тъй като НЕ ОТ СТАЛИН ЗАПОЧВА - социалистическото (за пролетерска революция) движение!
Второ: В самото начало на Октомврийската "революция" - Сталин играе ВТОРОСТЕПЕННА РОЛЯ - така че силите или ако желаете ГОЛЕМИТЕ ИГРАЧИ - които подготвяха Първата световна война ... в контекста на която бе проведена Февруарската революци ... а после октомврийски метеж, от Ленин и Сие - НЯМА КАК ДА СА КОНТАКТУВАЛИ със Сталин, той е бил второстепенна фигура.

Трето: За разлика от Сталин, Хитлер - по време на Революцията в Бавария - вече играе една ВЕЧЕ ОПРЕДЕЛЕНА РОЛЯ в процесите приточащи тогава.

Четвърто: Не е случайно ПОЯВАТА на гравюрата изобразяваща ... как Хитлер и меншевика-болшевик Троцки играят шахмат във Виена през 30-те години?

- Ето на този адрес можете да видите въпросното изображение?
https://hojja-nusreddin.livejournal/2168030.html

Четвърто: Доколкото говорят по въпроса - и то предимно юдеи автори ... Хитлер и Троцки са били обучавани през този период в ОРАТОРСКО МАЙСТОРСТВО и МЕТОДИ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ТЪЛПАТА от самия Зигмунд Фройд.

Пето: Двамата "революционери" - към него период от време, доколкото имаме информация по въпроса са били във Виена на издръжката на член от фимилията Ротшийлд ...?

- Тоест изброявам САМО ЧАСТ ОТ ФАКТИТЕ(информацията) която имама по въпроса и проверявам ДОСТОВЕРНОСТТА Й ... след което предстои ДА НАРЕДЯ ПЪЗЕЛА за Първата световна война и РЕВОЛЮЦИИТЕ - които следва да избухнат след нея?

- това накратко ... без претенции за изчерпателност и поради това ... се въздържам от окончателни заключения и изводи - все още! Но че ВЗАИМОВРЪЗКА между изредените факти и събития и лица(участници) има - в това ТВЪРДО СЪМ УБЕДЕН!

Твърдението на "Съветник Исти" е пресилено!
цитирай
22. bojil - Г-н Съветник Исти е на почти ...
24.02.2018 09:46
get написа:

bojil написа:


Г-н Съветник Исти е на почти същото мнение: Хитлер бил Сталинов агент,пратен да разчисти пътя на комунизма към центъра на Европа и да помогне да бъдат изкрадени великите изобретения и технологии на тогавашна Германия.


Твърде е пресилил истината ... тъй като НЕ ОТ СТАЛИН ЗАПОЧВА - социалистическото (за пролетерска революция) движение!
Второ: В самото начало на Октомврийската "революция" - Сталин играе ВТОРОСТЕПЕННА РОЛЯ - така че силите или ако желаете ГОЛЕМИТЕ ИГРАЧИ - които подготвяха Първата световна война ... в контекста на която бе проведена Февруарската революци ... а после октомврийски метеж, от Ленин и Сие - НЯМА КАК ДА СА КОНТАКТУВАЛИ със Сталин, той е бил второстепенна фигура.

Трето: За разлика от Сталин, Хитлер - по време на Революцията в Бавария - вече играе една ВЕЧЕ ОПРЕДЕЛЕНА РОЛЯ в процесите приточащи тогава.

Четвърто: Не е случайно ПОЯВАТА на гравюрата изобразяваща ... как Хитлер и меншевика-болшевик Троцки играят шахмат във Виена през 30-те години?

- Ето на този адрес можете да видите въпросното изображение?
https://hojja-nusreddinl/2168030

Четвърто: Доколкото говорят по въпроса - и то предимно юдеи автори ... Хитлер и Троцки са били обучавани през този период в ОРАТОРСКО МАЙСТОРСТВО и МЕТОДИ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ТЪЛПАТА от самия Зигмунд Фройд.

Пето: Двамата "революционери" - към него период от време, доколкото имаме информация по въпроса са били във Виена на издръжката на член от фимилията Ротшийлд ...?

- Тоест изброявам САМО ЧАСТ ОТ ФАКТИТЕ(информацията) която имама по въпроса и проверявам ДОСТОВЕРНОСТТА Й ... след което предстои ДА НАРЕДЯ ПЪЗЕЛА за Първата световна война и РЕВОЛЮЦИИТЕ - които следва да избухнат след нея?

- това накратко ... без претенции за изчерпателност и поради това ... се въздържам от окончателни заключения и изводи - все още! Но че ВЗАИМОВРЪЗКА между изредените факти и събития и лица(участници) има - в това ТВЪРДО СЪМ УБЕДЕН!

Твърдението на "Съветник Исти" е пресилено!

Точно за това иде реч: Сталин в началото бил дребна фигура,но после бил сложен на мястото на Ленин а гравюрата,правена по снимка изобразява Ленин и младия Хитлер,играещи шах в дома на "барон" Ротшилд в началото на ХХ век. Че кукловодите на фашизма,нацизма и комунизма-социализма са едни и същи,това е ясно и тъкмо те са онези,които са натоварили Сталин и Хитлер да играят (именно да играят!) отредените им политически роли- единият да съсипва Русия а другият- Германия,зарад което е трябвало двете страни да воюват помежду си по Българския принцип "Хвани единия,удари другия" но за да не стане някоя "грешка",която да бутне любимия им комунизъм (=диктатура на едрия банков капитал) е трябвало Хитлер по време на бойните действия да се съветва често със Сталин,и в крайна сметка за разлика от Германия да оцелее.
цитирай
23. get - @ 22. bojil - "Ленин и младия Хитлер,играещи шах в ... "?
24.02.2018 22:26
- Темата със литографията от 1909 год с "двамата шахматисти", МЕ ЗАИНТРИГУВА - ТА?
ЗАБЕЛЕЖКА: Основната статия е в Дейли мейл - ето оригиналният текст - адрес:
http://www.dailymail.co/news/article-1210950/Pictured-Young-Adolf-Hitler-playing-chess-Lenin.html
- В статията СЕ ТВЪРДИ, че изобразените са Хитлер и Ленин?

- Правих НАСРЕЩНА ПРОВЕРКА ... според това - което са писали биографите на Хитлер и Ленин ?
- По същото време ХИТЛЕР ДЕЙСТВИТЕЛНО ПРЕБИВАВА във ВИЕНА! Ленин - НЕ ПРЕБИВАВА в града ... за разлика, там е НА КУРСОВЕ ПРИ ФРОЙД(за работа с аудитория) другия зъл гения на революцията и съратник на Ленин, с имена Лев Бронщайн с псевдоним "Троцки".
- Троцки към него време, ВЕЧЕ ИМА АКТИВ - С УЧАСТИЕТО СИ В РУСКАТА РЕВОЛЮЦИЯ през 1905 год. - докато Ленин, образно казано я е "прозяпал" или "проспал"!

- Инак, че ЕДРИЯ ФИНАНСОВ КАПИТАЛ СТОИ ЗАД ВОЙНИТЕ И РЕВОЛЮЦИИТЕ - Да прав сте!
- До създаването ФРС през 1910 г. ФИНАНСОВИЯ ЦЕНТЪР НА СВЕТА - е в Британия! Британия(най-общо казано) има интерес от СБЛЪСЪКА НА ДВЕТЕ КОНТИНЕНТАЛНИ СИЛИ ... от които ГЕРМАНИЯ се развива с такива бързи темпове - та в някои отрасли вече е изпреварила Британия ... други това е щяло да стане след едв-две години! Това както заплашва КОЛОНИАЛНА БРИТАНСКА ИМПЕРИЯ ... така ще е изхвърли КАТО ОСНОВЕН ИГРАЧ В СВЕТОВНИЯ ПАЗАР ... до този момент САЩ са все още в "изолационизъм", тоест оправят си "задния двор" с име Латинска Америка.
- Именно през 1910 г. НЕЩАТА ДРАСТИЧНО СЕ ПРОМЕНЯТ СЪС СЪЗДАВАНЕ НА НОВИЯ ФИНАНСОВ ЦЕНТЪР (ФРС) - Капиталите се изнасят от Европа ... предизвиква се война ... имаме победители - съответни победени КОИТО ТРЯБВА ДА ПЛАЩАТ КОНТРИБУЦИИ - със събирането на ПОСЛЕДНИТЕ СЕ НАГЪРБАВТ СЪОТВЕТНИ БАНКЕРИТЕ ... които са ОТПУСКАЛИ ЗАЕМИ(неимоверно големи) ЗА ОСИГУРАВЯНЕ БОЙНИТЕ ДЕЙСТВИЯ ... и т.н. ... и т.н. - Не случайно някои са измислили афоризма:
"Войната е жътвата за банкера."!

- Поздрав!
цитирай
24. bojil - - Темата със литографията от 1909 ...
25.02.2018 01:51
get написа:
- Темата със литографията от 1909 год с "двамата шахматисти", МЕ ЗАИНТРИГУВА - ТА?
ЗАБЕЛЕЖКА: Основната статия е в Дейли мейл - ето оригиналният текст - адрес:
http://www/news/article-1210950/Pictured-Young-Adolf-Hitler-playing-chess-Lenin
- В статията СЕ ТВЪРДИ, че изобразените са Хитлер и Ленин?

- Правих НАСРЕЩНА ПРОВЕРКА ... според това - което са писали биографите на Хитлер и Ленин ?
- По същото време ХИТЛЕР ДЕЙСТВИТЕЛНО ПРЕБИВАВА във ВИЕНА! Ленин - НЕ ПРЕБИВАВА в града ... за разлика, там е НА КУРСОВЕ ПРИ ФРОЙД(за работа с аудитория) другия зъл гения на революцията и съратник на Ленин, с имена Лев Бронщайн с псевдоним "Троцки".
- Троцки към него време, ВЕЧЕ ИМА АКТИВ - С УЧАСТИЕТО СИ В РУСКАТА РЕВОЛЮЦИЯ през 1905 год. - докато Ленин, образно казано я е "прозяпал" или "проспал"!

- Инак, че ЕДРИЯ ФИНАНСОВ КАПИТАЛ СТОИ ЗАД ВОЙНИТЕ И РЕВОЛЮЦИИТЕ - Да прав сте!
- До създаването ФРС през 1910 г. ФИНАНСОВИЯ ЦЕНТЪР НА СВЕТА - е в Британия! Британия(най-общо казано) има интерес от СБЛЪСЪКА НА ДВЕТЕ КОНТИНЕНТАЛНИ СИЛИ ... от които ГЕРМАНИЯ се развива с такива бързи темпове - та в някои отрасли вече е изпреварила Британия ... други това е щяло да стане след едв-две години! Това както заплашва КОЛОНИАЛНА БРИТАНСКА ИМПЕРИЯ ... така ще е изхвърли КАТО ОСНОВЕН ИГРАЧ В СВЕТОВНИЯ ПАЗАР ... до този момент САЩ са все още в "изолационизъм", тоест оправят си "задния двор" с име Латинска Америка.
- Именно през 1910 г. НЕЩАТА ДРАСТИЧНО СЕ ПРОМЕНЯТ СЪС СЪЗДАВАНЕ НА НОВИЯ ФИНАНСОВ ЦЕНТЪР (ФРС) - Капиталите се изнасят от Европа ... предизвиква се война ... имаме победители - съответни победени КОИТО ТРЯБВА ДА ПЛАЩАТ КОНТРИБУЦИИ - със събирането на ПОСЛЕДНИТЕ СЕ НАГЪРБАВТ СЪОТВЕТНИ БАНКЕРИТЕ ... които са ОТПУСКАЛИ ЗАЕМИ(неимоверно големи) ЗА ОСИГУРАВЯНЕ БОЙНИТЕ ДЕЙСТВИЯ ... и т.н. ... и т.н. - Не случайно някои са измислили афоризма:
"Войната е жътвата за банкера."!

- Поздрав!

Повечето банкери си мислят,че хиляди и милиони години ще реализират успех след успех и винаги ще са на печалба така,както през последните 100-200 години. Те обаче жестоко се лъжат: ресурсите на земното кълбо не са неограничени и рано или късно ще дойде момент,когато банкерите ще трябва да работят на загуба или да фалират. Те обаче не искат и не са свикнали да работят на загуба,значи ще трябва неминуемо да фалират! Въображението им ги лъже,че това няма да стане понеже,като дойдат до ръба на фалита,техният картел започва война с която да фалира населението и така банките да бъдат спасени. Това обаче също не може да продължи до безкрайност,понеже печеливши за банкерите войни са само големите и само онези,в които са замесени богати държави и народи. Големите войни обаче водят до изчезване или разоряване и тотално обедняване на богатите народи,а също и до замяната им с по-бедни и непродуктивни от което следва,че банките в сегашния им вид в крайна сметка са обречени и нищо няма да ги спаси,когато започнатите от тях деструктивни процеси стигнат до логичния си край.

На ортодоксалните мюсюлмани,цигани и негри банки не им трябват- те в крайна сметка се справят и без тях,затова плановете за "вечни" печалби ще изчезнат заедно с наивните изглупяващи банкери,които са ги правили. Замяната на богатото трудолюбиво население с бедно и мързеливо означава,че краят на банкерските произволи срещу човечеството наближава и иде денят,в който банкерите ще трябва да плащат не само с банките и парите,но и с главите си. Картелната банкова "дейност" води до закономерното и неминуемо изчезване на онези народи,на чийто гръб банкерите паразитират затова нищо няма да ги спаси,понеже такива са Божиите закони а тези богохулци няма да ги спазят доброволно,понеже спазването им ще означава край на паразитирането и съответно- край на живота за тях. Господ е обрекъл тези безумци- те рано или късно ще си платят за незачитането на Божиите закони и ще се отправят към Ада,от който са изпълзели!
цитирай
25. get - @ 24. bojil - Прощавай, че текста го давам ... а е на "съветски език" :)))) - но ЧЕТИ ОТКОГА ... ?
25.02.2018 13:12
... но ПРОЧЕТЕТЕ - ОТКОГА В ИСТОРИЧЕСКИ ПЛАН СЪЩЕСТВУВАТ:
1. БАНКИТЕ и от там
2. КАПИТАЛА - за КОЕТО авторитети Маркс и Енгелс - ни ЛЪЖАТ, че ВЪЗНИКВА И "КАПИТАЛИЗМА" - като обществено-историческа социална-историческа формация, тоест КАПИТАЛИЗМА КАТО ОБЩЕСТВЕН СТРОЙ?

- Четете?

1. ПРОИСХОЖДЕНИЕ ДЕНЕГ И ПЕРВЫЕ БАНКИ по P. James, N. Thorpe - Цитат:
"Первые коммерческие банки
Первые коммерческие банки, более близкие к современным, начали появляться в Вавилоне в VII веке до нашей эры и активно расцвели к концу VI века до нашей эры. Ссудные договоры, записанные на глиняных дощечках, составлялись довольно просто. Если общественное положение заемщика было высоким, он просто возвращал ссуду (некое количество серебра) с надбавкой, обычно составлявшей 20-30 процентов в год."
...
В таких благоприятных условиях банковские династии, например «Эгиби и сыновья» из Вавилона, нажили колоссальные состояния и вскоре обогнали по богатству крупные храмы, а возможно, и само государство. В V веке до нашей эры семейство Мурашу из города Ниппур брало землю в залог под 40-70 процентов годовых, ссужая деньгами землевладельцев, пытавшихся оплатить высокие налоги, которыми облагалась недвижимость в Персидской империи, в то время правившей Вавилоном
Неудивительно, что банк Мурашу владел или держал закладные на большую часть земли и каналов вокруг города, а также на стада коров и места для рыбной ловли. Кроме того, банкиры заключали мошеннические сделки с недвижимым имуществом, чтобы по сговору с продажными чиновниками банкротить владельцев государственной земли." - Край на цитата!

2. По "Материалы для критики исторической догматики - от Ральф Девидсон - Цитат!

„Едва ли вавилонская гегемония может выражаться более отчетливо, чем такими словами. Вероятно, и силы, стоящие за текстами Ветхого Завета, позволяют себя определять еще ближе. В Библии редко речь идет об иудеях или гебреях. Главным героем является, собственно, «Израиль и дом Якова». Этот «дом Якова» мог бы быть идентичен с банкирским домом Эгиби(торговые дома Эгиби и Мурашу)., который нам известен из археологии. В Вавилонии и Ниппуре тысячи найденных клинописных табличек, которые доказывают то, что в Вавилонии была развитая деятельность торговли и кредита. Особенно было активно общество «Эгиби и сыновья». На табличках внезапно появляются имена всех ранних ахаменидов. Ксеркс, Дарий, Артаксеркс. Также были в ходу эти контрактные таблички при селевкидах.
- Дж. М. Кук пишет, что нужно читать Эгиби как Якова.” – край на цитата и ВЪПРОС?
- Туй измисленото, от Карл Маркс и Енгелс за КАПИТАЛА и КАПИТАЛИЗМА – в което ни КАРАХА(задължаваха) ДА ВЯРВАМЕ(!) … лъжа ли е, или, Да?
цитирай
26. emi1ts - Поздрави bojil !
26.02.2018 10:53
Интересна тема по която всеки който има желание и стремеж да разбере какво го очаква в бъдеще разсъждава и търси!За целта разбира се трябва да разберем и да разтълкуваме в съответствие с истината значимите минали събития ,които са оказали влияние за това да сме днес в това положение!Пожелах да изкажа и моето лично мнение на лаик в тази област и човек който търси и желае да разбере истината ,че подкрепям и съм съгласна с изказаното от блогъра get :" ...ДЕМОКРАТИЧНОТО ОБЩЕСТВО - първо ИЗИСКВА ПРЕОБЛАДАВАЩА СРЕДНА И ДРЕБНА КЛАСА НА ХОРА ПРЕДПРИЕМАЧИ, независещи от ВОЛЯТА НА МАЛЦИНСТВОТО ВЛАСТИМАЩИ-МОНОПИЛИСТИ!
Второ: САМО СВОБОДНИЯТ ИКОНОНОМИЧЕСКИ - може да бъде и СВОБОДЕН ПОЛИТИЧЕСКИ ЧОВЕК!..." като второто е особено важно и ако бъде постигнато това би било истински успех и излизане от кризата днес и не само!Това би довело,според мен и до много други полезни и ценни положителни резултати!За съжаление нямам конструктивна идея как би могло да се осъществи:)!Може би обединението на повече хора в тази посока би помогнало за достигане до такива ценни идеи и защо не осъществяването им!С пожелание за хубави дни!Успех!
цитирай
27. bojil - . . . но ПРОЧЕТЕТЕ - ОТКОГА В ИСТОР...
26.02.2018 17:39
get написа:
... но ПРОЧЕТЕТЕ - ОТКОГА В ИСТОРИЧЕСКИ ПЛАН СЪЩЕСТВУВАТ:
1. БАНКИТЕ и от там
2. КАПИТАЛА - за КОЕТО авторитети Маркс и Енгелс - ни ЛЪЖАТ, че ВЪЗНИКВА И "КАПИТАЛИЗМА" - като обществено-историческа социална-историческа формация, тоест КАПИТАЛИЗМА КАТО ОБЩЕСТВЕН СТРОЙ?

- Четете?

1. ПРОИСХОЖДЕНИЕ ДЕНЕГ И ПЕРВЫЕ БАНКИ по P. James, N. Thorpe - Цитат:
"Первые коммерческие банки
Первые коммерческие банки, более близкие к современным, начали появляться в Вавилоне в VII веке до нашей эры и активно расцвели к концу VI века до нашей эры. Ссудные договоры, записанные на глиняных дощечках, составлялись довольно просто. Если общественное положение заемщика было высоким, он просто возвращал ссуду (некое количество серебра) с надбавкой, обычно составлявшей 20-30 процентов в год."
...
В таких благоприятных условиях банковские династии, например «Эгиби и сыновья» из Вавилона, нажили колоссальные состояния и вскоре обогнали по богатству крупные храмы, а возможно, и само государство. В V веке до нашей эры семейство Мурашу из города Ниппур брало землю в залог под 40-70 процентов годовых, ссужая деньгами землевладельцев, пытавшихся оплатить высокие налоги, которыми облагалась недвижимость в Персидской империи, в то время правившей Вавилоном
Неудивительно, что банк Мурашу владел или держал закладные на большую часть земли и каналов вокруг города, а также на стада коров и места для рыбной ловли. Кроме того, банкиры заключали мошеннические сделки с недвижимым имуществом, чтобы по сговору с продажными чиновниками банкротить владельцев государственной земли." - Край на цитата!

2. По "Материалы для критики исторической догматики - от Ральф Девидсон - Цитат!

„Едва ли вавилонская гегемония может выражаться более отчетливо, чем такими словами. Вероятно, и силы, стоящие за текстами Ветхого Завета, позволяют себя определять еще ближе. В Библии редко речь идет об иудеях или гебреях. Главным героем является, собственно, «Израиль и дом Якова». Этот «дом Якова» мог бы быть идентичен с банкирским домом Эгиби(торговые дома Эгиби и Мурашу)., который нам известен из археологии. В Вавилонии и Ниппуре тысячи найденных клинописных табличек, которые доказывают то, что в Вавилонии была развитая деятельность торговли и кредита. Особенно было активно общество «Эгиби и сыновья». На табличках внезапно появляются имена всех ранних ахаменидов. Ксеркс, Дарий, Артаксеркс. Также были в ходу эти контрактные таблички при селевкидах.
- Дж. М. Кук пишет, что нужно читать Эгиби как Якова.” – край на цитата и ВЪПРОС?
- Туй измисленото, от Карл Маркс и Енгелс за КАПИТАЛА и КАПИТАЛИЗМА – в което ни КАРАХА(задължаваха) ДА ВЯРВАМЕ(!) … лъжа ли е, или, Да?

Това е прекрасен пример който още веднъж сочи,че Марксищината и Енгелсовщината са лъжливи измамнически лъженауки,създадени за будалкане на народите.
цитирай
28. bojil - Интересна тема по която всеки ...
26.02.2018 17:42
emi1ts написа:
Интересна тема по която всеки който има желание и стремеж да разбере какво го очаква в бъдеще разсъждава и търси!За целта разбира се трябва да разберем и да разтълкуваме в съответствие с истината значимите минали събития ,които са оказали влияние за това да сме днес в това положение!Пожелах да изкажа и моето лично мнение на лаик в тази област и човек който търси и желае да разбере истината ,че подкрепям и съм съгласна с изказаното от блогъра get :" ...ДЕМОКРАТИЧНОТО ОБЩЕСТВО - първо ИЗИСКВА ПРЕОБЛАДАВАЩА СРЕДНА И ДРЕБНА КЛАСА НА ХОРА ПРЕДПРИЕМАЧИ, независещи от ВОЛЯТА НА МАЛЦИНСТВОТО ВЛАСТИМАЩИ-МОНОПИЛИСТИ!
Второ: САМО СВОБОДНИЯТ ИКОНОНОМИЧЕСКИ - може да бъде и СВОБОДЕН ПОЛИТИЧЕСКИ ЧОВЕК!..." като второто е особено важно и ако бъде постигнато това би било истински успех и излизане от кризата днес и не само!Това би довело,според мен и до много други полезни и ценни положителни резултати!За съжаление нямам конструктивна идея как би могло да се осъществи:)!Може би обединението на повече хора в тази посока би помогнало за достигане до такива ценни идеи и защо не осъществяването им!С пожелание за хубави дни!Успех!

Определено е точно така- средната класа т.е. масовото селячество е гръбнака на демокрацията и свободата- без нея т.е. без него няма ни едното,нито другото а червените съсипници унищожиха всичко това,за да ликвидират всяка проява на демокрация и да управляват народите с насилствен диктат.
цитирай
29. get - - На ваш коментар @26. emi1ts ... ?
27.02.2018 13:34
emi1ts написа:

" ...ДЕМОКРАТИЧНОТО ОБЩЕСТВО - първо ИЗИСКВА ПРЕОБЛАДАВАЩА СРЕДНА И ДРЕБНА КЛАСА НА ХОРА ПРЕДПРИЕМАЧИ, независещи от ВОЛЯТА НА МАЛЦИНСТВОТО ВЛАСТИМАЩИ-МОНОПИЛИСТИ!
Второ: САМО СВОБОДНИЯТ ИКОНОНОМИЧЕСКИ - може да бъде и СВОБОДЕН ПОЛИТИЧЕСКИ ЧОВЕК!..."
................
Може би обединението на повече хора в тази посока би помогнало за достигане до такива ценни идеи и защо не осъществяването им!


- Ще се опитам да ви отговоря максимално кратко-синтезирано?
I-во
Причина(предпоставка-ОСНОВНА) ЗА да съществува едно общество(НАРОД), се изразява във ВЪЗМОЖНОСТТА(способността) МУ за САМОУПРАВЛЕНИЕ(=СУВЕРЕНИТЕТ)!

- СУВЕРЕНИТЕТА на един народ, СЕ ЯВЯВА най-вече е КАЧЕСТВЕН показател, изразяващ СТЕПЕНТА НА ВОЛЯТА му, да:
А) създава, Б) организира, В) опазва … и Г) обновява своя елит!
Всичко останало са съпътстващи средства и методи обслужващи тази ОСНОВНА цел.
Цялата история на света - НЕ Е ТОЛКОВА БОРБА МЕЖДУ НАРОДИТЕ, КОЛКОТО БОРБА МЕЖДУ ЕЛИТИТЕ ИМ!

II-ро
- Тук възнива следващия проблем-ВЪПРОС: Какво е ЕЛИТ?

III-то
- В контекста на това, още през 19-ти има няколко опита за извеждане ОПРЕДЕЛЕНИЕ ЗА "ЕЛИТ" - за мен най-точно е определението(описание) на писалия по ВЪПРОСА, в края на 19 в. италиански икономист и социолог Вилфредо Парето?

IV-то
Какво гласи "Правилото на Парето"?

„Във всяко общество, 20% от хората ПРОИЗВЕЖДАТ 80% от ПОЛЗИТЕ и ПЕЧАЛБИТЕ.
На другия край на кривата, 20% от хората СЪЗДАВАТ 80% от ПРОБЛЕМИТЕ и ЗАГУБИТЕ.”

V- то
- От тук ВЪЗНИКВА основателно ВЪПРОСА? – Управляващите НИ в момента – ЕЛИТ ЛИ СА – и – Ако „Да” … от Кой вид „елити” се явяват ТЕ?

- Поздрав! При интерес - следва продължение ... ?
цитирай
30. bojil - ". . . ДЕМОКРАТИЧНОТО ОБ...
03.03.2018 14:28
get написа:
emi1ts написа:

" ...ДЕМОКРАТИЧНОТО ОБЩЕСТВО - първо ИЗИСКВА ПРЕОБЛАДАВАЩА СРЕДНА И ДРЕБНА КЛАСА НА ХОРА ПРЕДПРИЕМАЧИ, независещи от ВОЛЯТА НА МАЛЦИНСТВОТО ВЛАСТИМАЩИ-МОНОПИЛИСТИ!
Второ: САМО СВОБОДНИЯТ ИКОНОНОМИЧЕСКИ - може да бъде и СВОБОДЕН ПОЛИТИЧЕСКИ ЧОВЕК!..."
................
Може би обединението на повече хора в тази посока би помогнало за достигане до такива ценни идеи и защо не осъществяването им!


- Ще се опитам да ви отговоря максимално кратко-синтезирано?
I-во
Причина(предпоставка-ОСНОВНА) ЗА да съществува едно общество(НАРОД), се изразява във ВЪЗМОЖНОСТТА(способността) МУ за САМОУПРАВЛЕНИЕ(=СУВЕРЕНИТЕТ)!

- СУВЕРЕНИТЕТА на един народ, СЕ ЯВЯВА най-вече е КАЧЕСТВЕН показател, изразяващ СТЕПЕНТА НА ВОЛЯТА му, да:
А) създава, Б) организира, В) опазва … и Г) обновява своя елит!
Всичко останало са съпътстващи средства и методи обслужващи тази ОСНОВНА цел.
Цялата история на света - НЕ Е ТОЛКОВА БОРБА МЕЖДУ НАРОДИТЕ, КОЛКОТО БОРБА МЕЖДУ ЕЛИТИТЕ ИМ!

II-ро
- Тук възнива следващия проблем-ВЪПРОС: Какво е ЕЛИТ?

III-то
- В контекста на това, още през 19-ти има няколко опита за извеждане ОПРЕДЕЛЕНИЕ ЗА "ЕЛИТ" - за мен най-точно е определението(описание) на писалия по ВЪПРОСА, в края на 19 в. италиански икономист и социолог Вилфредо Парето?

IV-то
Какво гласи "Правилото на Парето"?

„Във всяко общество, 20% от хората ПРОИЗВЕЖДАТ 80% от ПОЛЗИТЕ и ПЕЧАЛБИТЕ.
На другия край на кривата, 20% от хората СЪЗДАВАТ 80% от ПРОБЛЕМИТЕ и ЗАГУБИТЕ.”

V- то
- От тук ВЪЗНИКВА основателно ВЪПРОСА? – Управляващите НИ в момента – ЕЛИТ ЛИ СА – и – Ако „Да” … от Кой вид „елити” се явяват ТЕ?

- Поздрав! При интерес - следва продължение ... ?

"Елита",който ни управляваше в последните 70 години (1944-2014 г.) бе най-антинародния и най-Българофобския "елит",който някога е съществувал във България!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bojil
Категория: Политика
Прочетен: 1771749
Постинги: 292
Коментари: 5326
Гласове: 64244
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Интересен комплект от финансови съвети
2. Русия искала да провали Илинденското въстание
3. Няма "славянска" азбука- има Българска
4. Как бе посърбен Българския град Пирот
5. Съвецки грабежи в България до 1947 г.
6. Коронавирусите не са нови за човека
7. Русия помагала на турците в арменския геноцид и карала султана да окупира половин България
8. Ботев за истинския лик на сърбите и "румънците"
9. Българските контрачети през Втората световна война
10. 6-те ястребинчета убити от шумкари,за да не ги издадат
11. Руският фокус с македонския заек
12. Какво е направила Русия за България
13. Царска Русия забранявала украинския език,няма общо с Кирил и Методий
14. Уранови находища в България
15. Насраните руски орли - велики стихове
16. Фалшивата ни история е резултат от руската хибридна война срещу нас
17. Москва се е подписала под договор, изрично позволяващ разширяване на НАТО
18. Съвецките чутури не са изкуство,а червена пропаганда срещу България
19. Съвецките чутури не са изкуство,а червена пропаганда срещу народа ни
20. Русия умишлено оставяла хората си да измират от глад,за да краде подаяния от Запада